Tratamentul Crio Therma-Frio-Shock Complete este un tratament anticelulitic, de slabire, de tonifiere si antivergeturi.
Efectele terapiei sint multiple: anticelulitic, antiadipos (slimming), tonifiere, remodelare, antivergeturi, detoxifiere si dublu efect de compactare (reducerea numarului de centimetri, in circumferinta, pe zona trecuta), datorita Crio Gelului.
Tratamentul are o recomandare speciala, pentru persoanele cu fragilitate capilara, varice, picioare umflate obosite dureroase.
Crio Gelul are, pe linga efectul anticelulitic, un important rol in tratarea acestor probleme.
Detalii despre produs, in modul de utilizare a tratamentului.
Mecanismul tratamentului Crio Therma-Frio-Shock Complete este simplu: din totalul caloric zilnic, organismul foloseste un numar mare de calorii, pentru a-si mentine temperatura optima.
Pornind de la aceasta observatie, specialistilor le-a venit o idee simpla: reducind temperatura organismului, acesta este obligat sa consume mai multe calorii, pentru a-si echilibra temperatura, ceea duce la pierderea kilogramelor in plus, mult mai rapid, printr-o activitate musculara intensa.
Acesta este principiul de actiune al tratamentelor bazate pe dublul efect termic cald-rece.
Rezultatele pot aparea inca de la prima impachetare, dar devin concludente dupa utilizarea consecventa si corecta a tratamentului, timp de 2, 3 saptamini.
Rezultatele sunt influentate de regimul alimentar si stilul de viata cotidian, asa ca, este important sa faceti tratamentul de remodelare in paralel cu adoptarea unui stil de viata sanatos.
Rezultatele obtinute in tonifierea pielii sint semnificative, in cazul acestui tratament, datorita Reaffirming Cream.
Reducerea in centimetri, pe zona tratata, se poate obtine nu doar prin compactarea la rece, ci i prin liftingul tesutului, realizat de acest produs.
Crema de tonifiere reface structura de colagen a pielii, amelioreaza vergeturile si reda elasticitatea pielii.
CONTRAINDICATII : - cardiaci, hipertensivi, femei insarcinate sau care alapteaza, persoane care au ulcer varicos, persoane care au rani deschise sau operatii recente (mai proaspete de 3 luni) INFORMATII UTILE: Produsele din acest chit acopera circa 3 uni de tratament.
Ele alcatuiesc un tratament complet, care presupune 3, 4 aplicari saptamina.
Produsul care se termina cel mai repede este Lichidul Frio, 500 ml fiind singura cantitate disponibila.
El se poate cumpara separat, la fel ca orice produs din kit.
Kit-ul poate fi folosit pentru impachetari anticelulitice acasa.
Bandajele din fotografia de prezentare sint orientative.
ATENTIONARI: rezultatele obtinute cu ajutorul unui produs cosmetic difera in functie de: stilul de viata cotidian, gravitatea si vechimea problemelor, consecventa si frecventa aplicarii produsului cosmetic respectiv este interzis in sarcina si persoanelor cu probleme cardiace sau hipertensiune se recomanda precautie in alaptare, din cauza mirosului de camfor al Crio Gelului si Lichidului Frio tratamentul trebuie intrerupt, in cazul senzibilitatii la una dintre componentele cremei a nu se lasa la indemina copiilor a se pastra la temperatura camerei.
Informatii produs
Multiple | Anticelulitic antiadipos (slimming) tonifiere remodelare antivergeturi detoxifiere si dublu efect de compactare (reducerea numarului de centimetri in circumferinta pe zona trecuta) datorita |
---|---|
Complete este simplu | Din totalul caloric zilnic organismul foloseste un numar mare de calorii pentru asi mentine temperatura optima |
Pornind de la aceasta observatie, specialistilor le-a venit o idee simpla | Reducind temperatura organismului acesta este obligat sa consume mai multe calorii pentru asi echilibra temperatura ceea duce la pierderea kilogramelor in plus mult mai rapid printro activitate musculara intensa |
Contraindicatii | cardiaci hipertensivi femei insarcinate sau care alapteaza persoane care au ulcer varicos persoane care au rani deschise sau operatii recente (mai proaspete de 3 luni) |
Utile | Produsele din acest chit acopera circa 3 uni de tratament |
Atentionari | Rezultatele obtinute cu ajutorul unui produs cosmetic difera in functie destilul de viata cotidian gravitatea si vechimea problemelor consecventa si frecventa aplicarii produsului cosmetic respectiv este interzis in sarcina si persoanelor cu probleme cardiace sau hipertensiune se recomanda precautie in alaptare din cauza mirosului de camfor al |
Magazine postquam
Despre Postquam
PostQuam este un brand de înfrumusețare și cosmetice care oferă o gamă de produse de îngrijire a pielii, îngrijire a părului și produse de înfrumusețare.
Gama de produse PostQuam oferă o gamă diversă de produse cosmetice și de înfrumusețare, inclusiv soluții de îngrijire a pielii, produse de îngrijire a părului și articole profesionale pentru salon.
Îngrijirea pielii Linia de îngrijire a pielii a mărcii poate include produse cum ar fi demachiante, creme hidratante, seruri și tratamente concepute pentru a aborda diverse probleme ale pielii.
Îngrijirea părului PostQuam oferă produse de îngrijire a părului, cum ar fi șampoane, balsamuri și produse de styling.
Aceste produse sunt adesea formulate pentru a promova părul sănătos și pentru a răspunde nevoilor specifice de îngrijire a părului.
Professional Beauty PostQuam este cunoscut pentru că se adresează atât piețelor de consum, cât și profesionale.
Unele dintre produsele sale sunt concepute pentru uzul în salon, iar marca poate avea o prezență în canalele profesionale de aprovizionare cu frumusețe.
Tratamente de înfrumusețare Marca poate oferi tratamente de înfrumusețare sau produse spa profesionale concepute pentru proceduri specifice de îngrijire a pielii sau a părului.
Prezență internațională PostQuam este disponibil în diferite țări, iar produsele sale pot fi găsite în saloanele de înfrumusețare, spa-uri și magazine cu amănuntul.
Formulări de calitate PostQuam pune accent pe calitatea formulărilor sale, iar produsele sale pot fi dezvoltate cu accent pe eficacitate și satisfacerea nevoilor profesioniștilor și consumatorilor deopotrivă.
Inovație continuă La fel ca multe mărci de frumusețe, PostQuam poate introduce noi produse și inovații pentru a rămâne la curent cu tendințele de frumusețe și preferințele consumatorilor.