Descriere produs: Focus pe neurostiinta simturilor pielii.
Crema cu textura usoara si creata cu tehnologie ReNeura pentru a stimula functiile pielii la beneficiile produsului.
Semnele varstei sunt prevenite.
Reenergizata, pielea este mai luminoasa, fina si imediat hidratata.
Ingrediente: Non-comedogenic.
Testat dermatologic.
Mod de utilizare: Se aplica dimineata si seara dupa curatare.
Descriere brand: Shiseido, „Casa care c.
Informatii produs
Produs | Focus pe neurostiinta simturilor pielii |
---|---|
Ingrediente | Noncomedogenic |
Mod de utilizare | Se aplica dimineata si seara dupa curatare |
Descriere brand | Shiseido casa care c |
Despre Shiseido
Shiseido este o companie multinațională japoneză de cosmetice și îngrijire personală.
Este una dintre cele mai vechi companii de cosmetice din lume, fondată în 1872 de Arinobu Fukuhara în Tokyo, Japonia.
Shiseido este renumit pentru gama sa largă de produse de înfrumusețare și de îngrijire a pielii, inclusiv cosmetice, îngrijire a pielii, îngrijire a părului și parfumuri.
Compania are o prezență globală și oferă produse sub diferite mărci, inclusiv Shiseido, Clé de Peau Beauté, NARS, bareMinerals și multe altele.
Liniile de produse Shiseido sunt populare pentru calitatea și inovația lor, iar compania este adesea asociată cu eforturile sale de cercetare și dezvoltare în îngrijirea pielii și cosmetice.
Produsele Shiseido sunt disponibile în multe țări și se adresează unei baze de clienți diverse, oferind o gamă largă de soluții de înfrumusețare și îngrijire a pielii pentru diferite tipuri și preocupări de piele.
Angajamentul companiei față de inovație și calitate a făcut-o un jucător important în industria globală a frumuseții.