Crema de par Tigi Bed Head Foxy Curls™ Contour Cream Obtineti o definitie epica a buclelor cu crema de conturare Bed Head Foxy Curlsᵀᴹ.
Produs pentru par cret ajuta la modelarea si definirea parului cret si ofera o fixare medie pentru a ajuta buclele sa-si pastreze forma timp indelungat.
De asemenea, crema de coafat lupta impotriva frizarii si umiditatii pentru a mentine aspect de buclele netede si fara frizare.
Formula contine Curl Contouring Complex pentru a ajuta la definirea si modelarea ondulelor si buclelor.
Anti-Frizz Blend pentru a combate umiditatea si incretirea pentru ondule si bucle netede.
Polimeri de styling pentru o fixare usoara, astfel incat valurile si buclele sa-si pastreze forma si ulei de argan cu continut ridicat de antioxidanti si vitamina E si este cunoscut pentru beneficiile sale de hidratare si tratare.
Parfum incantator de fructe.
Excelent pentru parul ondulat si cret.
Magazine produse cosmetice
Despre Tigi
TIGI, care înseamnă „Toni & Guy Intercoiffure”, este o companie proeminentă de îngrijire a părului și frumusețe cunoscută pentru gama sa de produse profesionale de îngrijire a părului și servicii de salon.
Iată câteva puncte cheie despre TIGI: 1.
Prezentul companiei: TIGI a fost fondată de familia Mascolo în Regatul Unit.
Familia Mascolo este asociată cu brandul de coafură Toni & Guy, iar TIGI a fost înființată pentru a-și completa saloanele cu o linie de produse profesionale de îngrijire a părului.
Produse profesionale de îngrijire a părului: TIGI este apreciată pentru gama sa extinsă de produse de îngrijire a părului și de coafare concepute atât pentru utilizarea în salon, cât și pentru vânzarea cu amănuntul.
Liniile lor de produse includ șampoane, balsamuri, geluri de coafat, fixative pentru păr și alte instrumente de coafare.
Unele dintre cele mai populare linii de produse includ „Bed Head”, „Catwalk”, „S Factor” și „TIGI Copyright”.
Fashion-Forward Brand: TIGI are reputația de a fi un brand modern, colaborând adesea cu profesioniști în modă și coafură pentru a crea produse care sunt în tendințe și care se aliniază cu tendințele actuale de stil și frumusețe.
Servicii de salon: Pe lângă liniile lor de produse, TIGI are o prezență puternică în industria salonului, produsele lor fiind folosite de coafuri profesioniști în multe saloane din întreaga lume.
De asemenea, oferă educație și instruire pentru coafuriștii pentru a-și folosi produsele în mod eficient.
Acoperire globală: TIGI are o prezență globală, cu produsele și serviciile sale disponibile în multe țări.
Au o amprentă semnificativă în industria de frumusețe și coafură.
Modificări de proprietate: TIGI a suferit modificări de proprietate de-a lungul anilor.
La un moment dat, a fost achiziționată de Unilever, iar mai târziu, a devenit parte a diviziei Beauty Care a Coty Inc.
, o companie multinațională de frumusețe.