Cu un continut de 61% extract de citrice din Insula Jeju, crema revitalizeaza pielea obosita, oferind radianta si luminozitate.
Combate pigmentarea prin inhibarea formarii melaninei in piele.
Acidul hialuronic hidrateaza, iar uleiul de seminte de mango si alte uleiuri de fructe hranesc si inmoaie profund pielea.
Este recomandata in special pentru tenul normal, ten mixt, tern, obosit, lipsit de luminozitate.
Mod de utilizare: Dupa curatarea tenului, aplicarea tonerului si serumului, aplicati crema pe fata cu miscari usoare de tapare.
Se recomanda pentru utilizare dimineata si seara.
Descriere brand: Frudia si-a luat numele prin combinarea cuvintelor „fruct” si „dia”, acesta din urma fiind un cuvant grecesc care se traduce prin „prin” sau „din”.
Brandul coreean valorifica adevarata putere a fructelor dupa ce a descoperit ca adevarata frumusete poate proveni din antioxidantii naturali gasiti in fructe.
Dupa 30 de ani de cercetari dedicate, Frudia a gasit o modalitate de a combina puterea fructelor cu eficienta stiintei moderne pentru a crea produse de ingrijire a pielii care revitalizeaza si revigoreaza pielea.
Informatii produs
Utilizare | Dupa curatarea tenului aplicarea tonerului si serumului aplicati crema pe fata cu miscari usoare de tapare |
---|---|
Descriere brand | Frudia sia luat numele prin combinarea cuvintelor fruct si dia acesta din urma fiind un cuvant grecesc care se traduce prin prin sau din |
Magazine hidratare si tratament
Despre Frudia
Frudia este un brand de cosmetice coreean, cunoscut pentru abordarea sa inovatoare în îngrijirea pielii.
Utilizând ingrediente naturale și extracte din fructe, Frudia își propune să ofere soluții eficiente și blânde pentru diferite tipuri de piele.
Gama sa variată include creme, măști și seruri, toate formulate pentru a hrăni și revitaliza pielea.
Brandul inspiră utilizatorii să adopte o rutină de îngrijire a pielii care să fie atât eficientă, cât și plăcută, având la bază filosofia de a utiliza natură pentru a obține cele mai bune rezultate.