Crema de fata Hermes eau d'orange verte, femei, 75 ml
Hermes

Crema de fata Hermes eau d'orange verte, femei, 75 ml

Vezi magazinul Elefant
  • O stea, bazat pe 1 voturi

Descriere produs: Crema de fata de la Guerlain ofera hidratare si confort pielii.

Lasa-te invaluita de parfumul revigiorant de citrice! Aroma de neconfundat Hermes Eau D'Orange Verte contureaza perfect personalitatea si evidentiaza stilul personal.

Ingrediente:- o intensa explozie de citrice de lamaie si bergamota, care inveseleste mintea si corpul inainte de note florale mai moi de iasomie si floare de portocal care formeaza corpul delicat, neutru;- formula sa fluida si moale se absoarbe cu usurinta si calmeaza arsurile solare;- textura non-grasa.

Descriere brand: Nu va surprinde probabil pe nimeni ca numeroase parfumuri Hermes sunt inspirate de aroma pielii (care, de altfel, impodobeste unele flacoane).

Sunt proaspete, senzuale si rafinate, fiecare fiind cu adevarat o opera de arta, creata doar pentru a va incanta simturile.

Nu este de mirare ca au castigat o serie de premii importante si ca sunt folosite de vedete de la Hollywood, ca, de exemplu, Jessica Alba, Gwyneth Paltrow si Sofia Vergara.

Originalitate, armonie, geniu – acesta este Hermes!In afara de parfumuri, Hermes a lansat pe piata si truse cosmetice exclusive, care contin spuma de ras, geluri de dus, lapte de corp si alte preparate de cea mai buna calitate.

Daca doriti sa faceti o placere cuiva apropiat, cu un cadou dEosebit, nu ezitati.

Brandul Hermes ii va interesa cu siguranta pe toti cei care iubesc parfumul pielii, sunt pretentiosi si nu se multumesc cu putin - si nu ezita sa plateasca in plus pentru lux.

199.99 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Informatii produs

ProdusCrema de fata de la
Ingrediente o intensa explozie de citrice de lamaie si bergamota care inveseleste mintea si corpul inainte de note florale mai moi de iasomie si floare de portocal care formeaza corpul delicat neutru
Descriere brandNu va surprinde probabil pe nimeni ca numeroase parfumuri

Magazine ingrijire ten

Clientii au cumparat si

Despre Hermes

Hermès, simbolul luxului și al măiestriei, are o istorie care datează de la începutul secolului al XIX-lea.

Fondare și primii ani: Hermès a fost fondat în 1837 de Thierry Hermès la Paris ca atelier de hamuri, destinat inițial elitei ecvestre.

Brandul a câștigat rapid recunoaștere pentru angajamentul său față de măiestria de calitate și designul inovator.

Reputația atelierului de excelență în articole din piele a pus bazele viitorului Hermès ca brand de stil de viață de lux.

Extindere și evoluție: La sfârșitul anilor 1800, sub fiul lui Thierry, Charles-Émile Hermès, compania și-a extins ofertele pentru a include articole de șelărie și a început să se adreseze pieței în creștere a trăsurilor.

Hermès a continuat să evolueze, adaptându-se la vremurile în schimbare, menținându-și în același timp dedicarea pentru măiestria rafinată.

Produse emblematice: Hermès a introdus mai multe produse iconice care au devenit sinonime cu luxul.

Geanta Kelly, concepută inițial în anii 1930 și popularizată ulterior de Grace Kelly, și Geanta Birkin, numită după actrița și cântăreața Jane Birkin, sunt printre cele mai râvnite și recunoscute genți de mână din lume.

Eșarfe Hermès: În 1937, Hermès a lansat prima eșarfă de mătase, care a devenit un simbol al luxului și al rafinamentului.

Aceste eșarfe, care prezintă adesea modele complicate și culori vibrante, au devenit obiecte de colecție și sunt râvnite de pasionații de modă din întreaga lume.

Succesiunea familială: Familia Hermès a menținut controlul asupra companiei timp de generații, transmițându-l prin membrii familiei.

Angajamentul mărcii față de măiestrie și exclusivitate a rămas esențial pentru identitatea sa.

Diversificare: Deși inițial a fost renumit pentru articolele sale din piele, Hermès și-a extins gama de produse pentru a include modă gata de îmbrăcăminte, accesorii, parfumuri și articole de casă.

Fiecare produs este realizat cu cea mai mare atenție la detalii și prezintă adesea semnătura „Portocaliu Hermès” ca semn distinctiv.

Meșteșuguri și artizanat: Una dintre caracteristicile definitorii ale Hermès este dedicarea sa pentru măiestrie.

Multe produse Hermès sunt realizate manual de artizani pricepuți, iar marca se mândrește cu păstrarea tehnicilor tradiționale în timp ce îmbrățișează inovația.

Pictogramă de lux global: Astăzi, Hermès este un simbol global al luxului, cunoscut pentru eleganța atemporală, calitatea impecabilă și angajamentul de a păstra arta măiestriei.

Atractia de durată a mărcii continuă să captiveze un public exigent din întreaga lume.

Hermès a depășit statutul de casă de modă pentru a deveni o instituție culturală, reprezentând apogeul luxului și al rafinamentului în lumea modei și stilului de viață de vârf.

Crema de fata Hermes eau d'orange verte, femei, 75 ml

Crema de fata Hermes eau d'orange verte, femei, 75 ml

199.99 Lei

Categorii Hermes

Branduri ingrijire ten