Gen produs: copii - Marimi disponibile: 80-85 cm.
Copilul tau are o personalitate deja formata, pe care doreste sa si-o exprime printr-un stil vestimentar original? Ajuta-l cu setul Nike Gfx Mixed! Material: bluza - 100% bumbac, pantaloni - 100% poliester.
Culoare: mov, lila, cu elemente de design verzi.
Tricoul din bumbac natural si pantalonasii din poliester de cea mai buna calitate confera un look inedit prin mixul de materiale si texturi interesante.
Bluzita este prevazuta cu un imprimeu atractiv pentru cei mici, intreaga combinatie cromatica fiind ideala pentru zilele calduroase de vara, in care copiii au nevoie de confort si libertate de miscare totala! Pantalonasii sunt prevazuti cu bata elastica in talie, pentru o fixare comoda.
Informatii produs
Produs | Copii |
---|---|
Marimi disponibile | 8085 cm |
Material | Bluza 100 bumbac pantaloni 100 poliester |
Culoare | Mov lila cu elemente de design verzi |
Magazine copii
Despre Nike
Nike este o companie renumită mondială de îmbrăcăminte sport și încălțăminte pentru atletism.
Este unul dintre cei mai mari furnizori de pantofi și îmbrăcăminte sportive din lume și este recunoscut pentru emblema sa emblematică „swoosh”.
Nike a fost fondată la 25 ianuarie 1964, sub numele de Blue Ribbon Sports de Bill Bowerman și Phil Knight și a devenit oficial Nike, Inc.
în 1971.
Sediul companiei este situat în apropiere de Beaverton, Oregon.
Nike este renumită pentru produsele sale inovatoare, inclusiv pantofi de alergare, pantofi de baschet, ghete de fotbal și o gamă largă de îmbrăcăminte și accesorii atletice.
Compania sponsorizează mulți sportivi și echipe sportive de profil, ceea ce a contribuit la recunoașterea sa globală.
Unele dintre cele mai populare linii de produse Nike includ Air Max, Air Jordan, Nike SB și seria Nike Free, printre altele.
Pe lângă produsele sale legate de sport, Nike s-a aventurat și în încălțăminte și îmbrăcăminte casual și lifestyle, cum ar fi Nike Air Force 1 și diverse colaborări cu designeri de modă și celebrități.
Compania are o prezență puternică de retail online și offline la nivel mondial și are o influență semnificativă în sport și cultura populară.
Sloganul Nike, „Just Do It”, este, de asemenea, celebru și a devenit sinonim cu etosul mărcii de determinare, ambiție și excelență atletică.