Ceasuri Barbati Blue and Silver-Tone Diamond Dress Watch no color de la Guess.
Dacă sunteți în căutarea unui design la modă și a unei meșteșuguri fine; decât următorul ceas ar trebui să fie o ghicire.
De acum o generație; Guess a fost cea mai inovatoare companie de stil pentru tineri din lume.
De la blugi și pulovere albastre până la modele de ceasuri frumoase și creative; nimic nu spune că sunteți la limita a ceea ce este fierbinte ca un ceas Guess pe încheietura mâinii.
Perfect pentru îmbrăcăminte de zi cu zi, precum și pentru ocazii speciale; Ceasurile Guess oferă o sinteză perfectă a stilului; valoare și calitate durabilă.
Perfect pentru orice vârstă; Ceasurile Guess te pot deosebi de mulțime și te fac remarcat!.
Este timpul să vă actualizați aspectul.
Ceasurile GUESS vă vor menține clar în toate.
Aceste ceasuri iconice adaugă doar cantitatea potrivită de detalii, indiferent dacă rămâneți lustruit la locul de muncă sau faceți o declarație în oraș.
Adăugați un finisaj sportiv cu ceasuri cu curea din silicon, ceasuri logo GUESS Originals și multe altele.
Curelele din piele, înfrumusețările strălucitoare și multe altele adaugă un lux râvnitor.
Clasicul întâlnește stilul modern cu colecția Gc Watch, cu modele elvețiene.
Ceasurile analogice în tonuri aurii și argintii sunt un plus clasic pentru stilul tău.
GUESS a fost înființată în 1981 de frații Marciano, care au părăsit sudul Franței în căutarea visului american.
Inspirați de o influență europeană, Marcianos a redefinit denimul.
Unul dintre modelele lor inițiale a fost un jean spălat, subțire, cu 3 fermoare Marilyn.
Bloomingdale's a fost primul magazin universal care a întâmpinat marca comandând două duzini de perechi de blugi.
Au dispărut de pe rafturi în doar câteva ore.
Acesta a fost începutul unei lungi povești de succes.
GUESS a devenit rapid un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros.
De-a lungul deceniilor GUESS a invitat oamenii să viseze cu campaniile sale de publicitate iconice și atemporale care au transformat fețele necunoscute în modele celebre.
În 2004, compania s-a extins cu un nou concept de retail pentru colecția sa contemporană numită Marciano.
Marca Marciano oferă o colecție de modă, concepută pentru femei și bărbați cu tendințe.
În 2007, s-a născut conceptul de retail G by GUESS, care și-a câștigat estetica din sudul Californiei din pasiunea personală a fraților Marciano pentru stilul de viață tânăr din California de care s-au bucurat atât de mult când s-au mutat pentru prima dată în America.
Astăzi GUESS este un brand de stil de viață cu adevărat global, cu o gamă completă de denim, îmbrăcăminte și accesorii oferite în peste 80 de țări din întreaga lume.
Numele mărcii, vânzătorului sau colecției | Guess |
---|---|
Anul modelului | 2011 |
Forma articolului | rotund |
Tipul de material al ferestrei de apel | Mineral |
Tipul de afișare | analogic |
Tipul Închiderii | Închiderea implementării |
Material carcasă | oțel inoxidabil |
Diametrul carcasei | 47 milimetri |
Grosimea carcasei | 13 milimetri |
Material bandă | oțel inoxidabil |
Lungimea benzii | pentru bărbați, standard |
Lățimea benzii | 30 milimetri |
Culoarea benzii | argintiu |
Culoare cadran | albastru |
Caracteristici speciale | măsuri-secunde |
Greutatea articolului | 127 grame |
Mișcare | Cuarț |
Adâncime rezistentă la apă | 100 de metri |
Magazine ceasuri barbati
Despre Guess
Guess este un brand american de îmbrăcăminte bine-cunoscut, specializat în îmbrăcăminte și accesorii de modă.
A fost fondată în 1981 de frații Marciano.
Guess este renumită pentru produsele sale din denim, inclusiv pentru blugi, precum și pentru logo-ul său distinctiv cu un semn de întrebare răsturnat.
Brandul este cunoscut pentru îmbrăcămintea elegantă și la modă și are o prezență semnificativă în industria modei.