Capilar+ lotiune tratament impotriva caderii moderate a parului, 125 ml – Gerocossen Lotiune tratament cu ginseng, nuc, urzica si chinina Lotiunea ajuta in combaterea caderii parului, datorita complexului fitoterapeutic natural, obtinut din scoarta arborelui de chinina, ginseng, urzica si nuc, in asociere cu biotinoyl tripeptide-1, apigenin si acid oleanolic.
Acidul oleanolic actioneaza asupra principalelor cauze ale alopeciei: micro-circulatie deficitara, atrofie foliculara si imbatranirea foliculului.
Imbunatateste micro-circulatia sanguina la nivelul scalpului, are actiune fortifianta asupra radacinii firului de par si favorizeaza cresterea unor fire sanatoase si viguroase.
Parul devine mai puternic, caderea prematura este stopata si este stimulata cresterea noilor fire de par.
Pentru cele mai bune rezultate va recomandam sa utilizati lotiune impotriva caderii parului impreuna cu un sampon si balsam din aceeasi gama.
Alte informatii : Recomandat pentru: toate tipurile de par; Continut: 125 ml; Testat dermatologic; Fara parabeni; Fara silicon.
Beneficii: Actioneaza eficient in combaterea caderii parului; Stimuleaza cresterea parului; Formula naturala pe baza de ginseng, nuc si urzica; Intareste rezistenta firului de par.
Mod de utilizare: Se recomanda aplicarea lotiunii pe parul curat si uscat, la radacina firului de par, masand usor scalpul.
Nu se clateste.
Nu ingrasa parul.
Ingrediente: Aqua, Alcohol, Propylene glycol, Juglans nigra extract, Urtica dioica extract, Cinchona Succirubra bark extract, Panax ginseng extract, Butylene glycol, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 hydrogenated castor oil, Apigenin, Oleanolic acid, Biotinoyl tripeptide-1, Parfum,Citronellol, Hexyl cinnamal, Butylphenyl methylpropional, Linalool,Tetrasodium EDTA.
Gama Capilar+ este special conceputa pentru a combate caderea parului si a stimuli cresterea chiar de la radacina.
Pachete complete de tratament ce contin produse adecvate in functie de tipul de par si ofera cele mai eficiente rezultate atunci cand sunt utilizate impreuna, produsele de ingrijire Capilar+ sunt formulate pe baza de: -Procapil (biotonoyltripeptide-1, apigenin, acid olenolic) -extract din scoarta arborelui de chinina doua ingredient ce au rol de a fortifica radacina firului de par si de a stimuli cresterea.
Informatii produs
Alopeciei | Microcirculatie deficitara atrofie foliculara si imbatranirea foliculului |
---|---|
Alte informatii | Recomandat pentrutoate tipurile de par |
Continut | 125 ml |
Beneficii | Actioneaza eficient in combaterea caderii parului |
Mod de utilizare | Se recomanda aplicarea lotiunii pe parul curat si uscat la radacina firului de par masand usor scalpul |
Ingrediente | Aqua |
Capilar+ sunt formulate pe baza de | Procapil (biotonoyltripeptide1 apigenin acid olenolic) extract din scoarta arborelui de chinina doua ingredient ce au rol de a fortifica radacina firului de par si de a stimuli cresterea |
Magazine tratamente pentru par
Despre Gerocossen
Gerocossen este un brand românesc de îngrijire a pielii și cosmetice, specializat într-o varietate de produse de înfrumusețare și de îngrijire personală.
Iată câteva puncte cheie despre marca Gerocossen: 1.
Prezentul companiei: Gerocossen este o companie românească care activează de câteva decenii în industria de frumusețe și cosmetică.
Brandul este cunoscut pentru că oferă o gamă largă de produse pentru îngrijirea pielii, îngrijirea părului și îngrijirea personală.
Gama de produse: Gerocossen produce o gamă diversă de articole de înfrumusețare și de îngrijire personală, inclusiv produse de îngrijire a pielii precum creme, loțiuni și seruri, produse de îngrijire a părului, geluri de duș și alte produse cosmetice.
Au o gamă cuprinzătoare de produse concepute pentru a satisface diverse nevoi de înfrumusețare și îngrijire.
Formulări naturale și eficiente: Gerocossen încorporează adesea ingrediente naturale și formulări inovatoare în produsele sale pentru a aborda preocupările specifice de îngrijire a pielii și frumusețe.
Prezența globală: În timp ce brandul este originar din România, produsele Gerocossen sunt disponibile și în alte țări și au o prezență pe piața internațională de frumusețe și cosmetică.
Accesibilitate: Gerocossen este adesea asociat cu accesibilitatea, făcând produsele sale de înfrumusețare și de îngrijire personală accesibile unei game largi de consumatori.
Colecții diverse: Brandul oferă diverse colecții și linii, fiecare adaptată la diferite nevoi de îngrijire a pielii și frumusețe.
Ei pot avea colecții care se concentrează pe anti-îmbătrânire, hidratare sau alte preocupări specifice.