Nedefinit Branding in secolul xxi: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor - victor-e
Nedefinit

Nedefinit Branding in secolul xxi: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor - victor-e

Vezi magazinul Esteto
  • O stea, bazat pe 1 voturi

Branding in secolul xxi: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor - Victor-e - Carte din categoria Afaceri Economie, subcategoria Dezvoltarea Afacerilor la pretul de 20 Lei; Editura: Nedefinit.

25.00 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Informatii produs

XxiRolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor
EdituraNedefinit

Magazine dezvoltarea afacerilor

Clientii au cumparat si
Nedefinit Branding in secolul xxi: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor - victor-e

Nedefinit Branding in secolul xxi: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor - victor-e

25.00 Lei

Categorii Nedefinit

Branduri dezvoltarea afacerilor