Descriere - Bautura vegetala din migdale cu aroma de vanilie, ideala de consumat atat rece, cat si calda.
- Se poate folosi ca si inlocuitor al laptelui animal in retete culinare.
- Recomandata pentru persoanele care au intoleranta la lactoza si nu numai.
- Va puteti bucura de aceasta bautura ca atare, in deserturi sau shake-uri.
Proprietati - Produs vegan.
- Fara gluten.
- Fara lactoza.
Continut - O cutie contine 1000 ml bautura vegetala din migdale cu aroma de vanilie fara gluten Original, produs certificat ecologic.
- Ingrediente: apa, zahar de trestie*, migdale* 2,7%, amidon de tapioca*, concentrat de mere si morcovi*, aroma naturala de vanilie*, alte arome naturale, *= agricultura ecologica.
- Valori nutritionale: 100g de produs contin in medie: valoare energetica: 129 kJ/ 31 kcal, grasimi 1,5g din care acizi grasi saturati: 0,2 g, carbohidrati 3,6 g din care: zaharuri: 2,4 g, proteine: 0,6 g, sare: 0,1 g.
- Produs in Spania.
- Agricultura UE/non UE.
Utilizare - Aceasta bautura poate fi consumata in orice moment al zilei, rece sau calda, cu cafea sau cu ceai.
- O puteti utiliza de asemenea la diverse preparate precum sosuri, prajituri, clatite, budinci etc.
- Agitati bine inainte de folosire.
- Dupa deschidere, se pastreaza la frigider si se consuma in maximum 5 zile.
Informatii produs
Ingrediente | Apa zahar de trestie migdale 27 amidon de tapioca concentrat de mere si morcovi aroma naturala de vanilie alte arome naturale agricultura ecologica |
---|---|
Valori nutritionale | 100g de produs contin in medievaloare energetica129 kj 31 kcal grasimi 15g din care acizi grasi saturati02 g carbohidrati 36 g din carezaharuri24 g proteine06 g sare01 g |
Magazine tva5
Despre Ecomil
ECOMIL este un brand dedicat alimentației sănătoase, oferind produse vegetale și bio, cum ar fi laptele de migdale și alte alternative vegetale.
Cu un accent pe ingredientele naturale și sănătoase, ECOMIL își propune să sprijine un stil de viață vegan și sustenabil.
Brandul promovează produse care nu doar că sunt delicioase, dar contribuie și la bunăstarea generală, inspirând consumatorii să adopte alegeri alimentare conștiente și să își îmbunătățească dieta prin produse nutritive.