Ce este: Balsamul de par S Factor Stunning Volume este ideal pentru parul tern, lipsit de volum, fiind solutia perfecta pentru a-l readuce la viata.
Ce face: Extractul de jojoba, urzica si provitamina B5 revitalizeaza parul si ii ofera maximum de volum.
Ajuta la pastrarea flexibilitatii si a vitalitatii naturale a parului, redandu-i stralucirea.
Fixeaza si protejeaza culoarea parului.
Cum se foloseste: Se aplica pe parul umed, se lasa sa actioneze, apoi se clateste.
Pentru mai multe detalii cu privire la destinatia produsului si modalitatea de utilizare, va rugam sa cititi cu atentie eticheta produsului si instructiunile existente pe ambalajul acestuia.
Informatii produs
Este | Balsamul de par |
---|---|
Ce face | Extractul de jojoba urzica si provitamina |
Cum se foloseste | Se aplica pe parul umed se lasa sa actioneze apoi se clateste |
Magazine ingrijire par
Despre Tigi
TIGI, care înseamnă „Toni & Guy Intercoiffure”, este o companie proeminentă de îngrijire a părului și frumusețe cunoscută pentru gama sa de produse profesionale de îngrijire a părului și servicii de salon.
Iată câteva puncte cheie despre TIGI: 1.
Prezentul companiei: TIGI a fost fondată de familia Mascolo în Regatul Unit.
Familia Mascolo este asociată cu brandul de coafură Toni & Guy, iar TIGI a fost înființată pentru a-și completa saloanele cu o linie de produse profesionale de îngrijire a părului.
Produse profesionale de îngrijire a părului: TIGI este apreciată pentru gama sa extinsă de produse de îngrijire a părului și de coafare concepute atât pentru utilizarea în salon, cât și pentru vânzarea cu amănuntul.
Liniile lor de produse includ șampoane, balsamuri, geluri de coafat, fixative pentru păr și alte instrumente de coafare.
Unele dintre cele mai populare linii de produse includ „Bed Head”, „Catwalk”, „S Factor” și „TIGI Copyright”.
Fashion-Forward Brand: TIGI are reputația de a fi un brand modern, colaborând adesea cu profesioniști în modă și coafură pentru a crea produse care sunt în tendințe și care se aliniază cu tendințele actuale de stil și frumusețe.
Servicii de salon: Pe lângă liniile lor de produse, TIGI are o prezență puternică în industria salonului, produsele lor fiind folosite de coafuri profesioniști în multe saloane din întreaga lume.
De asemenea, oferă educație și instruire pentru coafuriștii pentru a-și folosi produsele în mod eficient.
Acoperire globală: TIGI are o prezență globală, cu produsele și serviciile sale disponibile în multe țări.
Au o amprentă semnificativă în industria de frumusețe și coafură.
Modificări de proprietate: TIGI a suferit modificări de proprietate de-a lungul anilor.
La un moment dat, a fost achiziționată de Unilever, iar mai târziu, a devenit parte a diviziei Beauty Care a Coty Inc.
, o companie multinațională de frumusețe.