Tigi Bedhead Dumb Blonde Reconstructor va transforma parul supra-procesat si tratat chimic.
Ingrediente: Acest reconstructor hidratant foloseste Tehnologia Booster Protein pentru a ajuta la refacerea parului din miezul sau, in timp ce balsamurile combinate cu extractul de lapte si keratina, protejeaza parul extern.
Mod de utilizare: Poate fi folosit ca echilibrator de pH, balsam zilnic sau masca de par.
Descriere brand: Tigi Haircare reprezinta produse de inalta calitate, cu formulari inovatoare, design original si nume inteligent.
Companie Tigi a fost fondata in 1986 de catre fratii italieni Toni si Guy Mascolo si-a lungul anilor, compania a dezvoltat intr-un brand international care vinde produsele sale la nivel mondial.
Toate produsele sunt realizate in colaborare cu saloane de coafura profesionale.
Informatii produs
Ingrediente | Acest reconstructor hidratant foloseste |
---|---|
Mod de utilizare | Poate fi folosit ca echilibrator de ph balsam zilnic sau masca de par |
Descriere brand | Tigi |
Magazine balsam
Despre Tigi
TIGI, care înseamnă „Toni & Guy Intercoiffure”, este o companie proeminentă de îngrijire a părului și frumusețe cunoscută pentru gama sa de produse profesionale de îngrijire a părului și servicii de salon.
Iată câteva puncte cheie despre TIGI: 1.
Prezentul companiei: TIGI a fost fondată de familia Mascolo în Regatul Unit.
Familia Mascolo este asociată cu brandul de coafură Toni & Guy, iar TIGI a fost înființată pentru a-și completa saloanele cu o linie de produse profesionale de îngrijire a părului.
Produse profesionale de îngrijire a părului: TIGI este apreciată pentru gama sa extinsă de produse de îngrijire a părului și de coafare concepute atât pentru utilizarea în salon, cât și pentru vânzarea cu amănuntul.
Liniile lor de produse includ șampoane, balsamuri, geluri de coafat, fixative pentru păr și alte instrumente de coafare.
Unele dintre cele mai populare linii de produse includ „Bed Head”, „Catwalk”, „S Factor” și „TIGI Copyright”.
Fashion-Forward Brand: TIGI are reputația de a fi un brand modern, colaborând adesea cu profesioniști în modă și coafură pentru a crea produse care sunt în tendințe și care se aliniază cu tendințele actuale de stil și frumusețe.
Servicii de salon: Pe lângă liniile lor de produse, TIGI are o prezență puternică în industria salonului, produsele lor fiind folosite de coafuri profesioniști în multe saloane din întreaga lume.
De asemenea, oferă educație și instruire pentru coafuriștii pentru a-și folosi produsele în mod eficient.
Acoperire globală: TIGI are o prezență globală, cu produsele și serviciile sale disponibile în multe țări.
Au o amprentă semnificativă în industria de frumusețe și coafură.
Modificări de proprietate: TIGI a suferit modificări de proprietate de-a lungul anilor.
La un moment dat, a fost achiziționată de Unilever, iar mai târziu, a devenit parte a diviziei Beauty Care a Coty Inc.
, o companie multinațională de frumusețe.