Transforma aspectul parului deteriotat si tratat chimic.
Sistemul Serial Blonde ofera protectie parului, folosind tehnologia Protein Booster, ce ajuta la refacerea parului in profunzime.
Produsul este bine conceput cu un amestec de proteine ce contribuie la sanatatea integrala a firului de par si dimeticona, un compus polimeric benefic ce ajuta la restructurarea cuticulei de pe intreaga suprafata, astfel parul devine mult mai sanatos si puternic.
Infuzat cu aminoacizi, odata aplicat patrunde profund in firul de par blond si il repara, astfel previne deteriorarea si ruperea acestuia.
Stim cat de rebel si pretentios si greu de aranjat poate fi parul blond, motiv pentru care Serial Blonde Conditioner este imbunatatit cu agenti anti-statici ce ingrijesc si imblanzesc parul.
Dupa utilizare, multumita complexului de ingrijire din compozitia sa, parul este mai usor de aranjat, mai maleabil si mai moale.
Beneficii: Parul arata mai sanatos si mai puternic.
Parul devine si se mentine moale si ingrijit.
Ajuta la protejarea parului blond.
Ajuta la protejarea impotriva frizarii.
Informatii produs
Beneficii | Parul arata mai sanatos si mai puternic |
---|
Magazine topline
Despre Tigi
TIGI, care înseamnă „Toni & Guy Intercoiffure”, este o companie proeminentă de îngrijire a părului și frumusețe cunoscută pentru gama sa de produse profesionale de îngrijire a părului și servicii de salon.
Iată câteva puncte cheie despre TIGI: 1.
Prezentul companiei: TIGI a fost fondată de familia Mascolo în Regatul Unit.
Familia Mascolo este asociată cu brandul de coafură Toni & Guy, iar TIGI a fost înființată pentru a-și completa saloanele cu o linie de produse profesionale de îngrijire a părului.
Produse profesionale de îngrijire a părului: TIGI este apreciată pentru gama sa extinsă de produse de îngrijire a părului și de coafare concepute atât pentru utilizarea în salon, cât și pentru vânzarea cu amănuntul.
Liniile lor de produse includ șampoane, balsamuri, geluri de coafat, fixative pentru păr și alte instrumente de coafare.
Unele dintre cele mai populare linii de produse includ „Bed Head”, „Catwalk”, „S Factor” și „TIGI Copyright”.
Fashion-Forward Brand: TIGI are reputația de a fi un brand modern, colaborând adesea cu profesioniști în modă și coafură pentru a crea produse care sunt în tendințe și care se aliniază cu tendințele actuale de stil și frumusețe.
Servicii de salon: Pe lângă liniile lor de produse, TIGI are o prezență puternică în industria salonului, produsele lor fiind folosite de coafuri profesioniști în multe saloane din întreaga lume.
De asemenea, oferă educație și instruire pentru coafuriștii pentru a-și folosi produsele în mod eficient.
Acoperire globală: TIGI are o prezență globală, cu produsele și serviciile sale disponibile în multe țări.
Au o amprentă semnificativă în industria de frumusețe și coafură.
Modificări de proprietate: TIGI a suferit modificări de proprietate de-a lungul anilor.
La un moment dat, a fost achiziționată de Unilever, iar mai târziu, a devenit parte a diviziei Beauty Care a Coty Inc.
, o companie multinațională de frumusețe.