Descriere produs: Este un tratament cu menta care stimuleaza scalpul si activeaza circulatia sangelui in jurul foliculilor de par, dedicat barbatilor.
Un puternic si revigorant tratament.
Recomandat pentru caderea parului.
Tip par: Pentru toate tipurile de par.
Ingrediente: Extract de menta - nu este doar apreciat pentru beneficiile sale cutanate.
Este la fel de renumit pentru capacitatea sa de ?ntinerire a p?rului.
Mod de utilizare: Se aplica dupa samponare si se maseaza usor parul si scalpul pentru a strimula cresterea sanatoasa a parului.
Descriere brand: Produsele profesionale TIGI sunt distribuite si iubite peste tot in lume.
Sunt expresii ale creativitatii si grijii pentru pentru par.
In liniile de produse (S-Factor, Catwalk si Bed Head) stiinta intalneste moda si arta astfel incat persoanele ce adopta TIGI isi exprima prin aceasta alegere dorinta de originalitate si eleganta.
Pentru ca suntem fiecare diferiti, TIGI a creat game speciale de produse pentru fiecare dintre noi:- Bed Head reprezinta tinerii curajosi si nonconformisti pentru care stilul este ceva propriu, pentru care nu exista coafuri gresite sau alegeri stilistice tabu.
- Catwalk reprezinta femeia sofisticata, eleganta, cea care intelege tendintele modei.
- S-Factor este alegerea celor ce isi doresc ca stilul lor sa reflecte stilul celor celebri, frumusetea stralucitoare si radianta.
Informatii produs
Produs | Este un tratament cu menta care stimuleaza scalpul si activeaza circulatia sangelui in jurul foliculilor de par dedicat barbatilor |
---|---|
Tip par | Pentru toate tipurile de par |
Ingrediente | Extract de menta nu este doar apreciat pentru beneficiile sale cutanate |
Mod de utilizare | Se aplica dupa samponare si se maseaza usor parul si scalpul pentru a strimula cresterea sanatoasa a parului |
Descriere brand | Produsele profesionale |
Tigi a creat game speciale de produse pentru fiecare dintre noi |
Magazine cosmetice barbati
Despre Tigi
TIGI, care înseamnă „Toni & Guy Intercoiffure”, este o companie proeminentă de îngrijire a părului și frumusețe cunoscută pentru gama sa de produse profesionale de îngrijire a părului și servicii de salon.
Iată câteva puncte cheie despre TIGI: 1.
Prezentul companiei: TIGI a fost fondată de familia Mascolo în Regatul Unit.
Familia Mascolo este asociată cu brandul de coafură Toni & Guy, iar TIGI a fost înființată pentru a-și completa saloanele cu o linie de produse profesionale de îngrijire a părului.
Produse profesionale de îngrijire a părului: TIGI este apreciată pentru gama sa extinsă de produse de îngrijire a părului și de coafare concepute atât pentru utilizarea în salon, cât și pentru vânzarea cu amănuntul.
Liniile lor de produse includ șampoane, balsamuri, geluri de coafat, fixative pentru păr și alte instrumente de coafare.
Unele dintre cele mai populare linii de produse includ „Bed Head”, „Catwalk”, „S Factor” și „TIGI Copyright”.
Fashion-Forward Brand: TIGI are reputația de a fi un brand modern, colaborând adesea cu profesioniști în modă și coafură pentru a crea produse care sunt în tendințe și care se aliniază cu tendințele actuale de stil și frumusețe.
Servicii de salon: Pe lângă liniile lor de produse, TIGI are o prezență puternică în industria salonului, produsele lor fiind folosite de coafuri profesioniști în multe saloane din întreaga lume.
De asemenea, oferă educație și instruire pentru coafuriștii pentru a-și folosi produsele în mod eficient.
Acoperire globală: TIGI are o prezență globală, cu produsele și serviciile sale disponibile în multe țări.
Au o amprentă semnificativă în industria de frumusețe și coafură.
Modificări de proprietate: TIGI a suferit modificări de proprietate de-a lungul anilor.
La un moment dat, a fost achiziționată de Unilever, iar mai târziu, a devenit parte a diviziei Beauty Care a Coty Inc.
, o companie multinațională de frumusețe.