Un singur instrument.
Tunde.
Ingrijeste.
Barbiereste.
Braun Series XT5 are o lama 4D inovatoare care dureaza pana la 6 luni *.
Este delicat pentru piele, usor de manevrat.
Usor, rapid si confortabil - datorita Lamei 4D Lama inovatoare 4D are doua zone centrale de barbierit si doua lame pentru tundere laterale.
Pieptenele SkinGuard protejeaza pielea - pentru un barbierit confortabil, suficient de aproape pentru a arata excelent, ramanand delicat cu pielea.
Obtineti rapid un aspect uniform Tunde in sus sau in jos datorita pieptenelui util cu doua cai.
Aceasta miscare usoara inseamna ca puteti tunde rapid si in modul in care vi se potriveste cel mai bine.
Stilizati usor, dar cu precizie Adaugati precizie rutinei de barbierire datorita lamei 4D si manerului antiderapant, cauciucat ce face stlizarea precisa si controlata.
Usor, rapid si confortabil la fiecare trecere Bucurati-va de un barbierit confortabil sufficient de aproape.
Acest lucru se datoreaza lamei 4D complet activate, care are 4 elemente de taiere puternice - realizand 450 de miscari pe secunda.
Cap pentru ingrijire corporala Atasati capatul pentru ingrijire corporala SkinGuard pentru a tunde in siguranta zonele sensibile, cum ar fi zona inghinala, pieptul si axila.
Sistemul SkinGuard protejeaza pielea pentru o experienta de barbierire usoara, lasandu-va pielea mai neteda.
Control in zone dificile Obtineti rezultate rapide si precise cu capul flexibil pivotant, care se adapteaza conturului fetei - deosebit de util in zonele dificile.
Barbiereste-te intuitiv: tunde in sus sau in jos cu aceeasi eficienta si precizie.
Lama 4D ramane ascutita pana la 6 luni*.
Lama 4D este construita sa dureze.
Este fabricata din 100% otel inoxidabil si are eficienta de pana la 6 luni* 100% rezistent la apa Braun Series XT5 poate fi utilizat cu spuma sau gel, la chiuveta sau la dus.
Curatati-l cu usurinta sub apa, conform propriilor standarde de igiena.
Alegeti lungimea preferata Obtineti cu usurinta lungimea dorita - disponibil in lungimile de 1, 2, 3 si 5 mm pentru fata si 0 mm (SkinGuard) pentru corp.
Informatii produs
Intuitiv | Tunde in sus sau in jos cu aceeasi eficienta si precizie |
---|
Despre Braun
Braun, o companie germană de produse de larg consum, are o poveste bogată de brand care se întinde pe peste un secol.
Fondare și primii ani Braun a fost fondată în 1921 de Max Braun la Frankfurt, Germania.
Compania a început inițial ca un mic atelier de inginerie care se concentra pe fabricarea de componente pentru radiouri.
Angajamentul lui Max Braun față de inovare a pus bazele a ceea ce avea să devină mai târziu un brand renumit.
Radiouri și aparate În primii ani, Braun a câștigat recunoaștere pentru radiourile sale de înaltă calitate.
Compania și-a extins gama de produse pentru a include diverse aparate electrice, inclusiv aparate de ras și aparate de ras.
Angajamentul Braun față de inginerie de precizie și design funcțional a devenit evident în aceste produse timpurii.
Reconstrucție de după război După al Doilea Război Mondial, Braun a jucat un rol semnificativ în reconstrucția postbelică a Germaniei.
Compania a contribuit la redresarea economică a țării prin producerea de radiouri, echipamente audio și aparate electrice pentru gospodării.
Școala de gândire Braun Design În anii 1950, Braun a îmbrățișat o filozofie de design care avea să devină centrală pentru identitatea sa.
Compania a colaborat cu designeri renumiți, în special cu Dieter Rams, care a devenit directorul de design al Braun.
Abordarea „Braun design” a subliniat simplitatea, funcționalitatea și o estetică minimalistă.
Inovații în tehnologia de bărbierit Braun a revoluționat industria aparatelor de ras electric prin introducerea Braun S50 în 1951.
Acest aparat de bărbierit inovator a marcat începutul liderului Braun în tehnologia de bărbierit.
Compania a continuat să-și rafineze și să-și inoveze designul aparatelor de ras de-a lungul anilor.
Influența lui Dieter Rams Dieter Rams, unul dintre cei mai influenți designeri industriali ai secolului XX, a jucat un rol crucial în modelarea limbajului de design al lui Braun.
„Zece principii ale unui design bun” ale sale au influențat nu numai produsele Braun, ci au devenit și o filozofie călăuzitoare pentru mulți designeri la nivel global.
Extindere în aparate electrocasnice Braun și-a extins portofoliul de produse pentru a include o gamă largă de aparate electrocasnice, inclusiv aparate de cafea, blendere, prăjitoare de pâine și multe altele.
Angajamentul mărcii față de designul funcțional și ingineria de precizie a rămas constant în diferitele sale oferte.
Achiziție de către Gillette și mai târziu Procter & Gamble În 1967, Braun a fost achiziționată de The Gillette Company, o mișcare care a extins raza globală a Braun.
Ulterior, în 2005, Procter & Gamble (P&G) a achiziționat Gillette, încorporând Braun în portofoliul P&G.
Inovație continuă Braun a continuat să fie lider în inovarea produselor, introducând progrese în diferite categorii, inclusiv îngrijire, îngrijire orală și aparate electrocasnice.
Angajamentul mărcii față de calitate și design centrat pe utilizator a persistat de-a lungul deceniilor.
Recunoașterea globală a mărcii Braun a devenit un brand recunoscut la nivel global asociat cu fiabilitatea, precizia și excelența în design.
Produsele mărcii sunt cunoscute pentru longevitatea lor, devenind adesea exemple emblematice de design funcțional.
Moștenire și impact Moștenirea Braun se extinde dincolo de produsele sale.
Principiile de design stabilite de Dieter Rams la Braun au influențat generații de designeri și au devenit sinonime cu excelența designului german.
Astăzi, Braun rămâne un brand proeminent în sectoarele de îngrijire a gospodăriei și personalului, continuând să inoveze și să susțină principiile care i-au definit marca de zeci de ani.