In Ianuarie 2013 casa de parfumuri Nina Ricci lanseaza o noua versiune a parfumului Nina din 2006.
Acesta este noul Nina L'Eau, un parfum de dama, fresh fructat si acvatic.
Parfumul se deschide cu note fructate de mandarina, grapefruit, mar si neroli.
Inima este o combinatie subtila de note de apa, bergamota si cirese ce dau prospetime acestui parfum.
La baza parfumului se afla moscul.
Note de varf: mar, extras din portocala amara, mandarina, grapefruit; Note de mijloc: cires, bujor, gardenie; Note de baza: mosc.
Notele de varf Sunt mai volatile si, de aceea, sunt primele pe care le mirosim intr-o combinatie.
In general sunt usoare si proaspete.
Intensitatea dispare dupa aproximativ 10-15 minute.
Notele de mijloc Se fac simtite dupa cele de varf, constituie esenta parfumului, unele chiar mentinandu-se prezente o vreme mai indelungata.
Note de baza Sunt grele si bogate, avand persistenta cea mai indelungata.
În timp ce Apa de Toaletă conține 5-9% ulei de parfum, Apa de Parfum conține de obicei 8-14%.
Apa de parfum durează mai mult și miros mai intens.
Parfumuri naturale sau sintetice? Parfumurile cu ingrediente naturale miros adesea diferit în funcție de sursa ingredientelor, în timp ce ingredientele sintetice au de obicei consistență în miros și durează mai mult.
Note și miros diferit după aplicare? Parfumurile sunt deseori concepute cu note de vârf, de mijloc și de bază și sunt concepute pentru a mirosi diferit în funcție de timpul de după aplicare.
De exemplu, unele mirosuri de citrice de notă de top miros mai puternic imediat după aplicare, în timp ce o notă de mijloc de lavandă poate fi sesizată după un timp de la aplicare, pe măsură ce nota de sus se evaporă.
Informatii produs
Varf | Mar extras din portocala amara mandarina grapefruit |
---|---|
Note de mijloc | Cires bujor gardenie |
Note de baza | Mosc |
Despre Nina Ricci
Nina Ricci este o casă de modă franceză fondată de Maria „Nina” Ricci și fiul ei Robert Ricci la Paris în 1932.
Brandul este renumit pentru modelele sale elegante și feminine, în special în domeniile haute couture și modei prêt-à-porter.
Nina Ricci a câștigat inițial proeminență pentru parfumurile sale luxoase, „L’Air du Temps” fiind unul dintre cele mai emblematice parfumuri ale sale.
Parfumurile mărcii sunt adesea asociate cu eleganța și rafinamentul atemporal.
În materie de modă, Nina Ricci este celebrată pentru estetica sa romantică și grațioasă.
Colecțiile de prêt-à-porter ale mărcii prezintă țesături delicate, detalii complicate și se concentrează pe siluete măgulitoare.
De-a lungul anilor, diverși designeri au contribuit la moștenirea Ninei Ricci, fiecare aducând atingerea lor unică brandului.
Nina Ricci și-a extins oferta pentru a include accesorii, ochelari și alte articole legate de modă.
Brandul a avut o influență notabilă asupra lumii modei și continuă să fie recunoscut pentru angajamentul său față de măiestria și designul rafinat.