Emblem lansat in primavara anului 2014, inglobeaza rafinamentul si eleganta cu care brandul si-a impresionat fanii de la inceput.
Emblem are o compozitie sofisticata care se dezvaluie de la inceput cu note de varf contrastante: grepfruit, salvie si bergamota.
Aceeasi directie duala o urmeaza si notele de mijloc, care imbina mirosul de violeta cu aroma de scortisoara.
La baza, toate aromele se topesc in notele lemnoase catifelate si eleganta boabelor de tonka.
Compozitia: Note de varf: cardamom, grapefruit, salvie; Note de mijloc: scortisoara, frunze de violete; Note de baza: boabe de Tonka, tonuri lemnoase.
Notele de varf Sunt mai volatile si, de aceea, sunt primele pe care le mirosim intr-o combinatie.
In general sunt usoare si proaspete.
Intensitatea dispare dupa aproximativ 10-15 minute.
Notele de mijloc Se fac simtite dupa cele de varf, constituie esenta parfumului, unele chiar mentinandu-se prezente o vreme mai indelungata.
Note de baza Sunt grele si bogate, avand persistenta cea mai indelungata.
În timp ce Apa de Toaletă conține 5-9% ulei de parfum, Apa de Parfum conține de obicei 8-14%.
Apa de parfum durează mai mult și miros mai intens.
Parfumuri naturale sau sintetice? Parfumurile cu ingrediente naturale miros adesea diferit în funcție de sursa ingredientelor, în timp ce ingredientele sintetice au de obicei consistență în miros și durează mai mult.
Note și miros diferit după aplicare? Parfumurile sunt deseori concepute cu note de vârf, de mijloc și de bază și sunt concepute pentru a mirosi diferit în funcție de timpul de după aplicare.
De exemplu, unele mirosuri de citrice de notă de top miros mai puternic imediat după aplicare, în timp ce o notă de mijloc de lavandă poate fi sesizată după un timp de la aplicare, pe măsură ce nota de sus se evaporă.
Informatii produs
Contrastante | Grepfruit salvie si bergamota |
---|---|
Compozitia | Note de varfcardamom grapefruit salvie |
Note de mijloc | Scortisoara frunze de violete |
Note de baza | Boabe de |
Despre Mont Blanc
Mont Blanc este un brand de lux cunoscut pentru produsele sale de papetărie, accesorii de scris și parfumuri rafinate.
Fondat în 1906, brandul s-a impus pe piață prin calitatea superioară a creionelor sale și prin designul elegant al produselor sale.
Mont Blanc nu se limitează doar la instrumentele de scris, ci oferă și o gamă variată de articole de piele, ceasuri și bijuterii, toate caracterizate prin măiestrie artizanală.
Mont Blanc se adresează celor care apreciază eleganța și stilul clasic, inspirându-se din tradițiile europene de lux și din dorința de a oferi experiențe deosebite în fiecare detaliu.