Apa de toaleta Hermes 24 faubourg, 100 ml, pentru femei
Hermes

Apa de toaleta Hermes 24 faubourg, 100 ml, pentru femei

Vezi magazinul Elefant
  • 2 stele, bazat pe 1 voturi

Note de varf: portocala, piersica, zambila, ylang-ylang si bergamota; Note de mijloc: sambucus, iris, floare de portocal, gardenie si iasomie; Note de baza: lemn de santal, ambra, patchouli si vanilie.

Notele de varf Sunt mai volatile si, de aceea, sunt primele pe care le mirosim intr-o combinatie.

In general sunt usoare si proaspete.

Intensitatea dispare dupa aproximativ 10-15 minute.

Notele de mijloc Se fac simtite dupa cele de varf, constituie esenta parfumului, unele chiar mentinandu-se prezente o vreme mai indelungata.

Note de baza Sunt grele si bogate, avand persistenta cea mai indelungata.

În timp ce Apa de Toaletă conține 5-9% ulei de parfum, Apa de Parfum conține de obicei 8-14%.

Apa de parfum durează mai mult și miros mai intens.

Parfumuri naturale sau sintetice? Parfumurile cu ingrediente naturale miros adesea diferit în funcție de sursa ingredientelor, în timp ce ingredientele sintetice au de obicei consistență în miros și durează mai mult.

Note și miros diferit după aplicare? Parfumurile sunt deseori concepute cu note de vârf, de mijloc și de bază și sunt concepute pentru a mirosi diferit în funcție de timpul de după aplicare.

De exemplu, unele mirosuri de citrice de notă de top miros mai puternic imediat după aplicare, în timp ce o notă de mijloc de lavandă poate fi sesizată după un timp de la aplicare, pe măsură ce nota de sus se evaporă.

434.99 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Informatii produs

VarfPortocala piersica zambila ylangylang si bergamota
Note de mijlocSambucus iris floare de portocal gardenie si iasomie
Note de bazaLemn de santal ambra patchouli si vanilie

Magazine apa de toaleta

Clientii au cumparat si
Aquaman

Aquaman

220.00 Lei
Homme icy

Homme icy

210.00 Lei
Ck one summer

Ck one summer

149.50 Lei
L'eau 2

L'eau 2

149.00 Lei
Shades of kolam

Shades of kolam

195.00 Lei
Sport

Sport

146.51 Lei

Despre Hermes

Hermès, simbolul luxului și al măiestriei, are o istorie care datează de la începutul secolului al XIX-lea.

Fondare și primii ani: Hermès a fost fondat în 1837 de Thierry Hermès la Paris ca atelier de hamuri, destinat inițial elitei ecvestre.

Brandul a câștigat rapid recunoaștere pentru angajamentul său față de măiestria de calitate și designul inovator.

Reputația atelierului de excelență în articole din piele a pus bazele viitorului Hermès ca brand de stil de viață de lux.

Extindere și evoluție: La sfârșitul anilor 1800, sub fiul lui Thierry, Charles-Émile Hermès, compania și-a extins ofertele pentru a include articole de șelărie și a început să se adreseze pieței în creștere a trăsurilor.

Hermès a continuat să evolueze, adaptându-se la vremurile în schimbare, menținându-și în același timp dedicarea pentru măiestria rafinată.

Produse emblematice: Hermès a introdus mai multe produse iconice care au devenit sinonime cu luxul.

Geanta Kelly, concepută inițial în anii 1930 și popularizată ulterior de Grace Kelly, și Geanta Birkin, numită după actrița și cântăreața Jane Birkin, sunt printre cele mai râvnite și recunoscute genți de mână din lume.

Eșarfe Hermès: În 1937, Hermès a lansat prima eșarfă de mătase, care a devenit un simbol al luxului și al rafinamentului.

Aceste eșarfe, care prezintă adesea modele complicate și culori vibrante, au devenit obiecte de colecție și sunt râvnite de pasionații de modă din întreaga lume.

Succesiunea familială: Familia Hermès a menținut controlul asupra companiei timp de generații, transmițându-l prin membrii familiei.

Angajamentul mărcii față de măiestrie și exclusivitate a rămas esențial pentru identitatea sa.

Diversificare: Deși inițial a fost renumit pentru articolele sale din piele, Hermès și-a extins gama de produse pentru a include modă gata de îmbrăcăminte, accesorii, parfumuri și articole de casă.

Fiecare produs este realizat cu cea mai mare atenție la detalii și prezintă adesea semnătura „Portocaliu Hermès” ca semn distinctiv.

Meșteșuguri și artizanat: Una dintre caracteristicile definitorii ale Hermès este dedicarea sa pentru măiestrie.

Multe produse Hermès sunt realizate manual de artizani pricepuți, iar marca se mândrește cu păstrarea tehnicilor tradiționale în timp ce îmbrățișează inovația.

Pictogramă de lux global: Astăzi, Hermès este un simbol global al luxului, cunoscut pentru eleganța atemporală, calitatea impecabilă și angajamentul de a păstra arta măiestriei.

Atractia de durată a mărcii continuă să captiveze un public exigent din întreaga lume.

Hermès a depășit statutul de casă de modă pentru a deveni o instituție culturală, reprezentând apogeul luxului și al rafinamentului în lumea modei și stilului de viață de vârf.

Apa de toaleta Hermes 24 faubourg, 100 ml, pentru femei

Apa de toaleta Hermes 24 faubourg, 100 ml, pentru femei

434.99 Lei

Categorii Hermes

Branduri apa de toaleta