Tanar.
Dornic de aventura.
GUESS, brand-ul global renumit pentru piesele din denim care au dat tonul tendintelor, prezinta GUESS 1981 Indigo, primul parfum Masterbrand lansat simultan pentru barbati si femei.
GUESS este brand-ul care s-a consacrat prin piesele din denim dorite de toata lumea, dupa ce a vandut doua duzini de blugi in doar cateva ore la Bloomingdale?s in 1981.
Cele doua parfumuri sarbatatoresc istoria indelungata a brand-ului in materie de denim si se inspira din stilul de viata tanar, sexy si dornic de aventura marca GUESS.
GUESS 1981 Indigo pentru Barbati adauga o noua categorie olfactiva portofoliului marcii - un parfum aromat fructat-lemons, care evoca sentimente de pasiune si determinare.
Un amestec de bergamota si smochine proaspete, echilibrat prin salvie si levantica.
Notele de mijloc dezvaluie aroma racoritoare a nucii de cocos, contrastand cu aroma lemnului de stejar si a boabelor de tonka prajite.
Totul se incheie cu notele lemnului de cedru, chihlimbar si mosc, care creeaza dependenta.
Fiind inspirat de varietatea texturilor vopsite indigo, parfumul impartaseste de asemenea note florale, de cedru si smochine, creand astfel un masterbrand.
Ambalajul Ambalajul GUESS 1981 Indigo infatiseaza stilul clasic, specific brandului GUESS.
Sticlele rotunjite au etichete premium texturate in relief, inscriptionate cu logo-ul atractiv GUESS 1981 Indigo.
Parfumul albastru inchis al barbatilor contrasteaza cu capacul hexagonal gri-metalic.
Designul cutiei este inspirata si ea din renumitul denim specific GUESS, dezvaluind logo-ul metalizat GUESS 1981 Indigo pe un fundal alb.
Albastrul indigo inchis defineste parfumul masculin.
Despre GUESSIstoria brandului GUESS a inceput in 1981 cand fratii Marciano au parasit sudul Frantei si au stabilit o mica companie in California.
Inspirati de o influenta europeana, cei doi au redefinit stilul denim.
in 2005, a inceput comercializarea parfumului GUESS.
Compania a introdus Guess pentru femei, in primavara anului 2005.
GUESS a fost înființată în 1981 de frații Marciano, care au părăsit sudul Franței în căutarea visului american.
Inspirați de o influență europeană, Marcianos a redefinit denimul.
Unul dintre modelele lor inițiale a fost un jean spălat, subțire, cu 3 fermoare Marilyn.
Bloomingdale's a fost primul magazin universal care a întâmpinat marca comandând două duzini de perechi de blugi.
Au dispărut de pe rafturi în doar câteva ore.
Acesta a fost începutul unei lungi povești de succes.
GUESS a devenit rapid un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros.
De-a lungul deceniilor GUESS a invitat oamenii să viseze cu campaniile sale de publicitate iconice și atemporale care au transformat fețele necunoscute în modele celebre.
În 2004, compania s-a extins cu un nou concept de retail pentru colecția sa contemporană numită Marciano.
Marca Marciano oferă o colecție de modă, concepută pentru femei și bărbați cu tendințe.
În 2007, s-a născut conceptul de retail G by GUESS, care și-a câștigat estetica din sudul Californiei din pasiunea personală a fraților Marciano pentru stilul de viață tânăr din California de care s-au bucurat atât de mult când s-au mutat pentru prima dată în America.
Astăzi GUESS este un brand de stil de viață cu adevărat global, cu o gamă completă de denim, îmbrăcăminte și accesorii oferite în peste 80 de țări din întreaga lume.
În timp ce Apa de Toaletă conține 5-9% ulei de parfum, Apa de Parfum conține de obicei 8-14%.
Apa de parfum durează mai mult și miros mai intens.
Parfumuri naturale sau sintetice? Parfumurile cu ingrediente naturale miros adesea diferit în funcție de sursa ingredientelor, în timp ce ingredientele sintetice au de obicei consistență în miros și durează mai mult.
Note și miros diferit după aplicare? Parfumurile sunt deseori concepute cu note de vârf, de mijloc și de bază și sunt concepute pentru a mirosi diferit în funcție de timpul de după aplicare.
De exemplu, unele mirosuri de citrice de notă de top miros mai puternic imediat după aplicare, în timp ce o notă de mijloc de lavandă poate fi sesizată după un timp de la aplicare, pe măsură ce nota de sus se evaporă.
Despre Guess
Guess este un brand american de îmbrăcăminte bine-cunoscut, specializat în îmbrăcăminte și accesorii de modă.
A fost fondată în 1981 de frații Marciano.
Guess este renumită pentru produsele sale din denim, inclusiv pentru blugi, precum și pentru logo-ul său distinctiv cu un semn de întrebare răsturnat.
Brandul este cunoscut pentru îmbrăcămintea elegantă și la modă și are o prezență semnificativă în industria modei.