X-Centric de Alfred Dunhill este un parfum lemnos aromatic, de barbati, lansat in 2001.
X-Centric a fost creat de Maurice Roucel si Volke Franck.
Compozitie: Note de varf: nucsoara, chiparos, scortisoara, frunze verzi, salvie, grapefruit si cardamom; Note de mijloc: frezie, cedru, lotus si trandafir; Note de baza: lemn de santal, paciuli, mosc, lemn de guaiac si Ambergris.
Notele de varf Sunt mai volatile si, de aceea, sunt primele pe care le mirosim intr-o combinatie.
In general sunt usoare si proaspete.
Intensitatea dispare dupa aproximativ 10-15 minute.
Notele de mijloc Se fac simtite dupa cele de varf, constituie esenta parfumului, unele chiar mentinandu-se prezente o vreme mai indelungata.
Note de baza Sunt grele si bogate, avand persistenta cea mai indelungata.
În timp ce Apa de Toaletă conține 5-9% ulei de parfum, Apa de Parfum conține de obicei 8-14%.
Apa de parfum durează mai mult și miros mai intens.
Parfumuri naturale sau sintetice? Parfumurile cu ingrediente naturale miros adesea diferit în funcție de sursa ingredientelor, în timp ce ingredientele sintetice au de obicei consistență în miros și durează mai mult.
Note și miros diferit după aplicare? Parfumurile sunt deseori concepute cu note de vârf, de mijloc și de bază și sunt concepute pentru a mirosi diferit în funcție de timpul de după aplicare.
De exemplu, unele mirosuri de citrice de notă de top miros mai puternic imediat după aplicare, în timp ce o notă de mijloc de lavandă poate fi sesizată după un timp de la aplicare, pe măsură ce nota de sus se evaporă.
Informatii produs
Compozitie | Note de varfnucsoara chiparos scortisoara frunze verzi salvie grapefruit si cardamom |
---|---|
Note de mijloc | Frezie cedru lotus si trandafir |
Note de baza | Lemn de santal paciuli mosc lemn de guaiac si |
Despre Dunhill
Dunhill este un brand de lux care oferă produse de modă și accesorii de înaltă calitate, specializat în îmbrăcămintea pentru bărbați.
Cu o tradiție îndelungată în industria modei, Dunhill se dovedește a fi un simbol al eleganței și sofisticării, atrăgând clienți care apreciază rafinamentul și stilul.
Brandul îmbină tradiția cu inovația, inspirând utilizatorii să investească în piese de îmbrăcăminte care să reziste testului timpului și să reflecte personalitatea lor.