Daring Woman de la Bruno Banani este un parfum lansat in 2018.
Compozitie: Note de varf: mar verde, piersica, bergamota; Note de mijloc: floare de portocal, trandafir, cedru; Note de baza: benzoin, mosc, lemn de santal; Categorie olfactiva: Floral - Fructat.
Notele de varf Sunt mai volatile si, de aceea, sunt primele pe care le mirosim intr-o combinatie.
In general sunt usoare si proaspete.
Intensitatea dispare dupa aproximativ 10-15 minute.
Notele de mijloc Se fac simtite dupa cele de varf, constituie esenta parfumului, unele chiar mentinandu-se prezente o vreme mai indelungata.
Note de baza Sunt grele si bogate, avand persistenta cea mai indelungata.
În timp ce Apa de Toaletă conține 5-9% ulei de parfum, Apa de Parfum conține de obicei 8-14%.
Apa de parfum durează mai mult și miros mai intens.
Parfumuri naturale sau sintetice? Parfumurile cu ingrediente naturale miros adesea diferit în funcție de sursa ingredientelor, în timp ce ingredientele sintetice au de obicei consistență în miros și durează mai mult.
Note și miros diferit după aplicare? Parfumurile sunt deseori concepute cu note de vârf, de mijloc și de bază și sunt concepute pentru a mirosi diferit în funcție de timpul de după aplicare.
De exemplu, unele mirosuri de citrice de notă de top miros mai puternic imediat după aplicare, în timp ce o notă de mijloc de lavandă poate fi sesizată după un timp de la aplicare, pe măsură ce nota de sus se evaporă.
Informatii produs
Compozitie | Note de varfmar verde piersica bergamota |
---|---|
Note de mijloc | Floare de portocal trandafir cedru |
Note de baza | Benzoin mosc lemn de santal |
Categorie olfactiva | Floral |
Despre Bruno Banani
Bruno Banani este un brand de lenjerie și modă pentru bărbați și femei, cunoscut pentru stilurile sale neconvenționale și inovatoare.
Fondat în Germania, brandul îmbină confortul cu un design modern, oferind produse care variază de la lenjerie intimă și costume de baie la articole vestimentare casual.
Bruno Banani se mândrește cu utilizarea materialelor de calitate și cu o paletă de culori atrăgătoare, fiecare piesă fiind concepută pentru a reflecta personalitatea purtătorului.
Brandul promovează ideea de libertate și auto-exprimare, încurajând consumatorii să își îmbrățișeze individualitatea prin stil.