Apa de toaleta Abercrombie & Fitch first instinct, 50 ml, pentru barbati
Abercrombie & Fitch

Apa de toaleta Abercrombie & Fitch first instinct, 50 ml, pentru barbati

Vezi magazinul Elefant
  • O stea, bazat pe 1 voturi

First Instinct de Abercrombie & Fitch este un parfum lansat in 2016.

Creatorul din spatele acestui parfum este Phillippe Romano.

Compozitie: Note de varf: pepene verde, apa tonica, gin; Note de mijloc: piper de Sichuan, frunza de violeta, citrice; Note de baza: piele intoarsa, mosc, ambra.

;Categorie olfactiva: Aromatic - Fougere.

În timp ce Apa de Toaletă conține 5-9% ulei de parfum, Apa de Parfum conține de obicei 8-14%.

Apa de parfum durează mai mult și miros mai intens.

Parfumuri naturale sau sintetice? Parfumurile cu ingrediente naturale miros adesea diferit în funcție de sursa ingredientelor, în timp ce ingredientele sintetice au de obicei consistență în miros și durează mai mult.

Note și miros diferit după aplicare? Parfumurile sunt deseori concepute cu note de vârf, de mijloc și de bază și sunt concepute pentru a mirosi diferit în funcție de timpul de după aplicare.

De exemplu, unele mirosuri de citrice de notă de top miros mai puternic imediat după aplicare, în timp ce o notă de mijloc de lavandă poate fi sesizată după un timp de la aplicare, pe măsură ce nota de sus se evaporă.

109.99 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Informatii produs

CompozitieNote de varfpepene verde apa tonica gin
Note de mijlocPiper de
Note de bazaPiele intoarsa mosc ambra
Categorie olfactivaAromatic

Magazine apa de toaleta

Clientii au cumparat si
Shades of kolam

Shades of kolam

195.00 Lei
Sport

Sport

146.51 Lei
Wanted tonic

Wanted tonic

328.30 Lei

Despre Abercrombie & Fitch

Abercrombie & Fitch, un brand adânc înrădăcinat în moștenirea americană, are o poveste care se întinde pe mai mult de un secol.

Fondator Abercrombie & Fitch a fost fondat în 1892 de David T.

Abercrombie ca un magazin de articole sportive de lux în New York City.

Accentul inițial a fost pe furnizarea de echipamente de înaltă calitate în aer liber și sportive, care să răspundă nevoilor elitei.

Viziunea în evoluție În 1900, Ezra Fitch, un avocat și om de afaceri de succes, s-a alăturat companiei, iar atunci marca și-a adoptat numele iconic, Abercrombie & Fitch.

Sub influența lui Fitch, magazinul și-a extins oferta pentru a include articole de îmbrăcăminte și accesorii, transformându-se într-o destinație pentru mulțimea sportivă înstărită.

Estetică robustă și inovație Abercrombie & Fitch a devenit cunoscut pentru estetica sa robustă, în aer liber și pentru angajamentul față de calitate.

Brandul a fost unul dintre cei mai devreme care a adoptat materiale și design inovatoare, remarcându-se în peisajul comerțului cu amănuntul.

Semnificatie istorica De-a lungul anilor, Abercrombie & Fitch a jucat un rol în unele momente istorice.

Marca a furnizat lui Ernest Hemingway echipament de exterior pentru safariurile sale și a furnizat echipamente pentru expedițiile în Antarctica ale amiralului Byrd.

Declinul și renașterea de la mijlocul secolului În ciuda semnificației sale istorice, Abercrombie & Fitch s-a confruntat cu provocări financiare la mijlocul secolului XX, ceea ce a dus la declinul său.

În 1988, Limited Brands (acum L Brands) a achiziționat marca și a pornit într-o călătorie pentru a-și reînvia moștenirea.

Rebranding și epoca modernă Sub conducerea CEO-ului Mike Jeffries la sfârșitul secolului al XX-lea, Abercrombie & Fitch a suferit o rebranding semnificativă.

Brandul a îmbrățișat o imagine preppy, tinerească, cu accent pe lux casual și relaxat.

Experienta in magazin Abercrombie & Fitch a devenit cunoscut pentru experiențele sale unice în magazin, cu modele atractive, iluminare slabă și un miros distinctiv.

Brandul și-a propus să creeze un stil de viață aspirațional asociat cu tinerețea și aventura.

Extindere globală Eforturile de rebranding, împreună cu marketingul strategic, au condus la recunoașterea și extinderea globală.

Abercrombie & Fitch a devenit un jucător proeminent pe scena mondială a retailului de modă.

Adaptare și provocări În ultimii ani, Abercrombie & Fitch s-a confruntat cu provocări, inclusiv schimbarea preferințelor consumatorilor și creșterea concurenței.

Brandul s-a adaptat concentrându-se pe incluziune, diversitate și durabilitate.

Diversitate și incluziune Abercrombie & Fitch a depus eforturi pentru a promova diversitatea și incluziunea în marketingul și reprezentarea mărcii.

Compania s-a îndepărtat de imaginea sa anterioară controversată și a îmbrățișat un etos mai divers și mai incluziv.

Povestea lui Abercrombie & Fitch este una de transformare, de la un magazin de articole sportive de lux care se adresează elitei la un brand de modă global, sinonim cu stilul tineresc.

Brandul a navigat pe tendințele în schimbare, redefinindu-se pentru a rămâne relevant în lumea dinamică a modei și a retailului.

Apa de toaleta Abercrombie & Fitch first instinct, 50 ml, pentru barbati

Apa de toaleta Abercrombie & Fitch first instinct, 50 ml, pentru barbati

109.99 Lei

Categorii Abercrombie & Fitch

Branduri apa de toaleta