Authentic de la Abercrombie & Fitch este un parfum lansat in 2019.
Compozitie: Note de varf: grapefruit, bergamot, piper roz; Note de mijloc: ghimbir, salvie, lavanda; Note de baza: Clearwood, piele intoarsa, muschi; Categorie olfactiva: Citric - Aromatic.
Notele de varf Sunt mai volatile si, de aceea, sunt primele pe care le mirosim intr-o combinatie.
In general sunt usoare si proaspete.
Intensitatea dispare dupa aproximativ 10-15 minute.
Notele de mijloc Se fac simtite dupa cele de varf, constituie esenta parfumului, unele chiar mentinandu-se prezente o vreme mai indelungata.
Note de baza Sunt grele si bogate, avand persistenta cea mai indelungata.
Informatii produs
Compozitie | Note de varfgrapefruit bergamot piper roz |
---|---|
Note de mijloc | Ghimbir salvie lavanda |
Note de baza | Clearwood piele intoarsa muschi |
Categorie olfactiva | Citric |
Despre Abercrombie & Fitch
Abercrombie & Fitch, un brand adânc înrădăcinat în moștenirea americană, are o poveste care se întinde pe mai mult de un secol.
Fondator Abercrombie & Fitch a fost fondat în 1892 de David T.
Abercrombie ca un magazin de articole sportive de lux în New York City.
Accentul inițial a fost pe furnizarea de echipamente de înaltă calitate în aer liber și sportive, care să răspundă nevoilor elitei.
Viziunea în evoluție În 1900, Ezra Fitch, un avocat și om de afaceri de succes, s-a alăturat companiei, iar atunci marca și-a adoptat numele iconic, Abercrombie & Fitch.
Sub influența lui Fitch, magazinul și-a extins oferta pentru a include articole de îmbrăcăminte și accesorii, transformându-se într-o destinație pentru mulțimea sportivă înstărită.
Estetică robustă și inovație Abercrombie & Fitch a devenit cunoscut pentru estetica sa robustă, în aer liber și pentru angajamentul față de calitate.
Brandul a fost unul dintre cei mai devreme care a adoptat materiale și design inovatoare, remarcându-se în peisajul comerțului cu amănuntul.
Semnificatie istorica De-a lungul anilor, Abercrombie & Fitch a jucat un rol în unele momente istorice.
Marca a furnizat lui Ernest Hemingway echipament de exterior pentru safariurile sale și a furnizat echipamente pentru expedițiile în Antarctica ale amiralului Byrd.
Declinul și renașterea de la mijlocul secolului În ciuda semnificației sale istorice, Abercrombie & Fitch s-a confruntat cu provocări financiare la mijlocul secolului XX, ceea ce a dus la declinul său.
În 1988, Limited Brands (acum L Brands) a achiziționat marca și a pornit într-o călătorie pentru a-și reînvia moștenirea.
Rebranding și epoca modernă Sub conducerea CEO-ului Mike Jeffries la sfârșitul secolului al XX-lea, Abercrombie & Fitch a suferit o rebranding semnificativă.
Brandul a îmbrățișat o imagine preppy, tinerească, cu accent pe lux casual și relaxat.
Experienta in magazin Abercrombie & Fitch a devenit cunoscut pentru experiențele sale unice în magazin, cu modele atractive, iluminare slabă și un miros distinctiv.
Brandul și-a propus să creeze un stil de viață aspirațional asociat cu tinerețea și aventura.
Extindere globală Eforturile de rebranding, împreună cu marketingul strategic, au condus la recunoașterea și extinderea globală.
Abercrombie & Fitch a devenit un jucător proeminent pe scena mondială a retailului de modă.
Adaptare și provocări În ultimii ani, Abercrombie & Fitch s-a confruntat cu provocări, inclusiv schimbarea preferințelor consumatorilor și creșterea concurenței.
Brandul s-a adaptat concentrându-se pe incluziune, diversitate și durabilitate.
Diversitate și incluziune Abercrombie & Fitch a depus eforturi pentru a promova diversitatea și incluziunea în marketingul și reprezentarea mărcii.
Compania s-a îndepărtat de imaginea sa anterioară controversată și a îmbrățișat un etos mai divers și mai incluziv.
Povestea lui Abercrombie & Fitch este una de transformare, de la un magazin de articole sportive de lux care se adresează elitei la un brand de modă global, sinonim cu stilul tineresc.
Brandul a navigat pe tendințele în schimbare, redefinindu-se pentru a rămâne relevant în lumea dinamică a modei și a retailului.