Compozitie: Note de varf: grapefruit, bergamot, piersici, ananas, trandafiri albastri Note de mijloc: mar rosu, violet, crin din vale, zambila, trandafir, lotus, paciuli, frezie, gardenie Note de baza: alb mosc, chihlimbar, cedru, mosc.
Apa de toaletă sau Apa de parfum? În timp ce Apa de Toaletă conține 5-9% ulei de parfum, Apa de Parfum conține de obicei 8-14%.
Apa de parfum durează mai mult și miros mai intens.
Parfumuri naturale sau sintetice? Parfumurile cu ingrediente naturale miros adesea diferit pe loturi pe baza sursei de ingrediente, în timp ce ingredientele sintetice au de obicei consistență în miros și durează mai mult.
Note și miros diferit după aplicare? Parfumurile sunt deseori concepute cu note de vârf, de mijloc și de bază și sunt concepute pentru a mirosi diferit în funcție de timpul de după aplicare.
De exemplu, unele mirosuri de citrice de notă de top miros mai puternic imediat după aplicare, în timp ce o notă de mijloc de lavandă poate fi simțită după un timp de la aplicare pe măsură ce nota de sus se evaporă.
Informatii produs
Compozitie | Note de varfgrapefruit bergamot piersici ananas trandafiri albastri |
---|---|
Note de mijloc | Mar rosu violet crin din vale zambila trandafir lotus paciuli frezie gardenie |
Note de baza | Alb mosc chihlimbar cedru mosc |
Despre Shiseido
Shiseido este o companie multinațională japoneză de cosmetice și îngrijire personală.
Este una dintre cele mai vechi companii de cosmetice din lume, fondată în 1872 de Arinobu Fukuhara în Tokyo, Japonia.
Shiseido este renumit pentru gama sa largă de produse de înfrumusețare și de îngrijire a pielii, inclusiv cosmetice, îngrijire a pielii, îngrijire a părului și parfumuri.
Compania are o prezență globală și oferă produse sub diferite mărci, inclusiv Shiseido, Clé de Peau Beauté, NARS, bareMinerals și multe altele.
Liniile de produse Shiseido sunt populare pentru calitatea și inovația lor, iar compania este adesea asociată cu eforturile sale de cercetare și dezvoltare în îngrijirea pielii și cosmetice.
Produsele Shiseido sunt disponibile în multe țări și se adresează unei baze de clienți diverse, oferind o gamă largă de soluții de înfrumusețare și îngrijire a pielii pentru diferite tipuri și preocupări de piele.
Angajamentul companiei față de inovație și calitate a făcut-o un jucător important în industria globală a frumuseții.