Apa de parfum Kenzo homme, 50 ml, pentru barbati
Kenzo

Apa de parfum Kenzo homme, 50 ml, pentru barbati

Vezi magazinul Elefant
  • O stea, bazat pe 1 voturi

Kenzo Homme de la Kenzo este un parfum lansat in 1991.

Compozitie: Note de varf: lemn de mahon, salvie, bergamot, lamaie, note marine; Note de mijloc: nucsoara, garoafa, boabe de ienupar, radacina de stanjenel, piersica, iasomie, chimion, lacramioare, trandafir, pin; Note de baza: lemn de santal, ambra, mosc, pin balsamic, lichen, vetiver, cedru, labdanum; Categorie olfactiva: Aromatic - Acvatic.

Notele de varf Sunt mai volatile si, de aceea, sunt primele pe care le mirosim intr-o combinatie.

In general sunt usoare si proaspete.

Intensitatea dispare dupa aproximativ 10-15 minute.

Notele de mijloc Se fac simtite dupa cele de varf, constituie esenta parfumului, unele chiar mentinandu-se prezente o vreme mai indelungata.

Note de baza Sunt grele si bogate, avand persistenta cea mai indelungata.

232.96 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Informatii produs

CompozitieNote de varflemn de mahon salvie bergamot lamaie note marine
Note de mijlocNucsoara garoafa boabe de ienupar radacina de stanjenel piersica iasomie chimion lacramioare trandafir pin
Note de bazaLemn de santal ambra mosc pin balsamic lichen vetiver cedru labdanum
Categorie olfactivaAromatic

Magazine apa de parfum

Clientii au cumparat si

Despre Kenzo

Kenzo este o casă de modă de lux franceză cunoscută pentru abordarea sa vibrantă și artistică a modei.

Brandul a fost fondat de designerul japonez Kenzo Takada în 1970 și are sediul în Paris, Franța.

Design-urile Kenzo sunt caracterizate de imprimeuri îndrăznețe, culori vibrante și o fuziune a influențelor orientale și vestice.

Iată câteva aspecte cheie ale Kenzo: 1.

Design artistic: Kenzo este celebrat pentru abordarea creativă și artistică a modei.

Marca încorporează adesea imprimeuri, modele și modele colorate și atrăgătoare în îmbrăcămintea și accesoriile sale.

Aceste modele sunt influențate de o varietate de culturi și mișcări artistice.

Motivul Tigru: Motivul emblematic al mărcii tigru este unul dintre simbolurile sale cele mai recunoscute.

Acest motiv apare adesea pe hainele și accesoriile Kenzo și a devenit sinonim cu brandul.

Prezență globală: produsele Kenzo sunt disponibile prin buticuri și locații de vânzare cu amănuntul din marile capitale ale modei din întreaga lume.

Design-urile distinctive și unice ale mărcii au atras un public global.

Colecții de prêt-à-porter: Kenzo oferă o gamă largă de colecții de prêt-à-porter atât pentru bărbați, cât și pentru femei, care includ articole vestimentare precum rochii, pulovere, tricouri, jachete și multe altele.

Accesorii: Pe lângă îmbrăcăminte, Kenzo produce o varietate de accesorii, inclusiv genți de mână, pantofi, eșarfe și parfumuri.

Proprietate LVMH: Kenzo este deținut de LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, un conglomerat multinațional de produse de lux.

Această asociere a ajutat marca să-și extindă acoperirea globală și să-și mențină reputația de calitate și creativitate.

Designurile distinctive și artistice ale Kenzo l-au făcut o alegere populară printre cei care apreciază moda care este atât elegantă, cât și neconvențională.

Angajamentul mărcii de a îmbina diverse influențe culturale a dus la o estetică unică și vibrantă, care atrage un public divers și modern.

Apa de parfum Kenzo homme, 50 ml, pentru barbati

Apa de parfum Kenzo homme, 50 ml, pentru barbati

232.96 Lei

Categorii Kenzo

Branduri apa de parfum