Apa de parfum Hermes jour d'Hermes, 30 ml, pentru femei
Hermes

Apa de parfum Hermes jour d'Hermes, 30 ml, pentru femei

Vezi magazinul Elefant
  • 3 stele, bazat pe 1 voturi

Începând cu anul 2004, pentru Hermes lucrează „maestrul emoţiilor“ Jean-Claude Ellena , autorul îndrăgitelor Un Jardin en Mediteranee sau Jour d’Hermes.

Nu surprinde probabil pe nimeni că numeroase parfumuri Hermes sunt proaspete, senzuale şi rafinate, fiecare fiind cu adevărat o operă de artă, creată doar pentru a vă încânta simţurile.

Brand-ul Hermès îi va interesa cu siguranţă pe toţi cei care iubesc parfumul pielii, sunt pretenţioşi şi nu se mulţumesc cu puţin - şi nu ezită să plătească în plus pentru lux.

Jour D'Hermes este un parfum Floral-Fructat pentru dama si a fost lansat in anul 2013.

Compozitie: Note de varf: grepfruit, lamaie, note de apa; Note de mijloc: gardenie, sangele voinicului, note verzi, flori albe; Note de baza: mosc, note lemnoase.

Categorie olfactiva: floral Notele de varf Sunt mai volatile si, de aceea, sunt primele pe care le mirosim intr-o combinatie.

In general sunt usoare si proaspete.

Intensitatea dispare dupa aproximativ 10-15 minute.

Notele de mijloc Se fac simtite dupa cele de varf, constituie esenta parfumului, unele chiar mentinandu-se prezente o vreme mai indelungata.

Note de baza Sunt grele si bogate, avand persistenta cea mai indelungata.

Apa de toaletă sau Apa de parfum? În timp ce Apa de Toaletă conține 5-9% ulei de parfum, Apa de Parfum conține de obicei 8-14%.

Apa de parfum durează mai mult și miros mai intens.

Parfumuri naturale sau sintetice? Parfumurile cu ingrediente naturale miros adesea diferit pe loturi pe baza sursei de ingrediente, în timp ce ingredientele sintetice au de obicei consistență în miros și durează mai mult.

Note și miros diferit după aplicare? Parfumurile sunt deseori concepute cu note de vârf, de mijloc și de bază și sunt concepute pentru a mirosi diferit în funcție de timpul de după aplicare.

De exemplu, unele mirosuri de citrice de notă de top miros mai puternic imediat după aplicare, în timp ce o notă de mijloc de lavandă poate fi simțită după un timp de la aplicare pe măsură ce nota de sus se evaporă.

198.99 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Informatii produs

CompozitieNote de varfgrepfruit lamaie note de apa
Note de mijlocGardenie sangele voinicului note verzi flori albe
Note de bazaMosc note lemnoase
Categorie olfactivaFloral

Magazine apa de parfum

Clientii au cumparat si
Y eau fraiche

Y eau fraiche

382.20 Lei
Good girl

Good girl

640.00 Lei
Flowerbomb dew

Flowerbomb dew

367.50 Lei
Yes i am 30ml

Yes i am 30ml

160.00 Lei
Le male

Le male

209.00 Lei
Dream angel

Dream angel

375.00 Lei

Despre Hermes

Hermès, simbolul luxului și al măiestriei, are o istorie care datează de la începutul secolului al XIX-lea.

Fondare și primii ani: Hermès a fost fondat în 1837 de Thierry Hermès la Paris ca atelier de hamuri, destinat inițial elitei ecvestre.

Brandul a câștigat rapid recunoaștere pentru angajamentul său față de măiestria de calitate și designul inovator.

Reputația atelierului de excelență în articole din piele a pus bazele viitorului Hermès ca brand de stil de viață de lux.

Extindere și evoluție: La sfârșitul anilor 1800, sub fiul lui Thierry, Charles-Émile Hermès, compania și-a extins ofertele pentru a include articole de șelărie și a început să se adreseze pieței în creștere a trăsurilor.

Hermès a continuat să evolueze, adaptându-se la vremurile în schimbare, menținându-și în același timp dedicarea pentru măiestria rafinată.

Produse emblematice: Hermès a introdus mai multe produse iconice care au devenit sinonime cu luxul.

Geanta Kelly, concepută inițial în anii 1930 și popularizată ulterior de Grace Kelly, și Geanta Birkin, numită după actrița și cântăreața Jane Birkin, sunt printre cele mai râvnite și recunoscute genți de mână din lume.

Eșarfe Hermès: În 1937, Hermès a lansat prima eșarfă de mătase, care a devenit un simbol al luxului și al rafinamentului.

Aceste eșarfe, care prezintă adesea modele complicate și culori vibrante, au devenit obiecte de colecție și sunt râvnite de pasionații de modă din întreaga lume.

Succesiunea familială: Familia Hermès a menținut controlul asupra companiei timp de generații, transmițându-l prin membrii familiei.

Angajamentul mărcii față de măiestrie și exclusivitate a rămas esențial pentru identitatea sa.

Diversificare: Deși inițial a fost renumit pentru articolele sale din piele, Hermès și-a extins gama de produse pentru a include modă gata de îmbrăcăminte, accesorii, parfumuri și articole de casă.

Fiecare produs este realizat cu cea mai mare atenție la detalii și prezintă adesea semnătura „Portocaliu Hermès” ca semn distinctiv.

Meșteșuguri și artizanat: Una dintre caracteristicile definitorii ale Hermès este dedicarea sa pentru măiestrie.

Multe produse Hermès sunt realizate manual de artizani pricepuți, iar marca se mândrește cu păstrarea tehnicilor tradiționale în timp ce îmbrățișează inovația.

Pictogramă de lux global: Astăzi, Hermès este un simbol global al luxului, cunoscut pentru eleganța atemporală, calitatea impecabilă și angajamentul de a păstra arta măiestriei.

Atractia de durată a mărcii continuă să captiveze un public exigent din întreaga lume.

Hermès a depășit statutul de casă de modă pentru a deveni o instituție culturală, reprezentând apogeul luxului și al rafinamentului în lumea modei și stilului de viață de vârf.

Apa de parfum Hermes jour d'Hermes, 30 ml, pentru femei

Apa de parfum Hermes jour d'Hermes, 30 ml, pentru femei

198.99 Lei

Categorii Hermes

Branduri apa de parfum