Parfumul Wish, creatie Chopard, a devenit imediat un clasic.
Parfumul a fost lansat in anul 1999 si dezvoltat de parfumierul Nathalie Lorson.
Compozitie: Note de varf: salcam; Note de mijloc: caprifoi; Note de baza: violeta.
Categorie olfactiva: oriental; Tip: luxury.
Notele de varf Sunt mai volatile si, de aceea, sunt primele pe care le mirosim intr-o combinatie.
In general sunt usoare si proaspete.
Intensitatea dispare dupa aproximativ 10-15 minute.
Notele de mijloc Se fac simtite dupa cele de varf, constituie esenta parfumului, unele chiar mentinandu-se prezente o vreme mai indelungata.
Note de baza Sunt grele si bogate, avand persistenta cea mai indelungata.
Notele de varf Sunt mai volatile si, de aceea, sunt primele pe care le mirosim intr-o combinatie.
In general sunt usoare si proaspete.
Intensitatea dispare dupa aproximativ 10-15 minute.
Notele de mijloc Se fac simtite dupa cele de varf, constituie esenta parfumului, unele chiar mentinandu-se prezente o vreme mai indelungata.
Note de baza Sunt grele si bogate, avand persistenta cea mai indelungata.
Apa de toaletă sau Apa de parfum? În timp ce Apa de Toaletă conține 5-9% ulei de parfum, Apa de Parfum conține de obicei 8-14%.
Apa de parfum durează mai mult și miros mai intens.
Parfumuri naturale sau sintetice? Parfumurile cu ingrediente naturale miros adesea diferit pe loturi pe baza sursei de ingrediente, în timp ce ingredientele sintetice au de obicei consistență în miros și durează mai mult.
Note și miros diferit după aplicare? Parfumurile sunt deseori concepute cu note de vârf, de mijloc și de bază și sunt concepute pentru a mirosi diferit în funcție de timpul de după aplicare.
De exemplu, unele mirosuri de citrice de notă de top miros mai puternic imediat după aplicare, în timp ce o notă de mijloc de lavandă poate fi simțită după un timp de la aplicare pe măsură ce nota de sus se evaporă.
Informatii produs
Compozitie | Note de varfsalcam |
---|---|
Note de mijloc | Caprifoi |
Note de baza | Violeta |
Categorie olfactiva | Oriental |
Tip | Luxury |
Despre Chopard
Chopard este un brand de lux renumit în domeniul bijuteriilor și ceasurilor, apreciat pentru designurile sale elegante și rafinate.
Fondat în 1860, brandul a devenit sinonim cu excelența meșteșugului și cu inovația, utilizând materiale prețioase și tehnici tradiționale pentru a crea bijuterii și ceasuri de cea mai înaltă calitate.
Chopard se mândrește cu angajamentul său față de sustenabilitate, punând accent pe etica în aprovizionare și pe utilizarea diamantelor și metalelor prețioase obținute responsabil.
Brandul oferă o gamă variată de produse, de la bijuterii delicate la ceasuri de lux, toate având un caracter distinctiv și o estetică sofisticată.