Parfumuri Michael Kors3-10 din 400 rezultate

Sexy ruby 100ml

Sexy ruby 100ml

249.50 Lei
Sexy amber 50ml

Sexy amber 50ml

325.00 Lei
Haptic 100 ml

Haptic 100 ml

325.00 Lei
Nfi 100 ml

Nfi 100 ml

325.00 Lei
Imp-ish 100 ml

Imp-ish 100 ml

325.00 Lei
Imperial 100 ml

Imperial 100 ml

159.00 Lei
Classy 100 ml

Classy 100 ml

109.00 Lei
Naked 100 ml

Naked 100 ml

109.00 Lei
Bliss 100 ml

Bliss 100 ml

109.00 Lei
Triumph 100 ml

Triumph 100 ml

109.00 Lei
Pretty 100 ml

Pretty 100 ml

109.00 Lei
Illusion 100 ml

Illusion 100 ml

109.00 Lei
Wild 100 ml

Wild 100 ml

109.00 Lei
Velvet 100 ml

Velvet 100 ml

109.00 Lei
Aroma 100 ml

Aroma 100 ml

109.00 Lei
Pure 100 ml

Pure 100 ml

109.00 Lei
Bare 100 ml

Bare 100 ml

375.00 Lei

Despre Michael Kors

Michael Kors este un brand de modă american bine-cunoscut care este specializat în proiectarea și fabricarea unei game largi de produse de modă de lux, inclusiv îmbrăcăminte, accesorii și încălțăminte.

Brandul a fost fondat de designerul de modă american Michael Kors în 1981.

Iată câteva puncte cheie despre brandul Michael Kors: 1.

Fondator: Michael Kors, fondatorul mărcii, este un designer de modă proeminent, cunoscut pentru designurile sale clasice și contemporane.

Gama de produse: Michael Kors oferă o varietate de produse de modă, inclusiv îmbrăcăminte gata de îmbrăcăminte pentru femei și bărbați, genți de mână, pantofi, accesorii și parfumuri.

Marca este populară în special pentru gențile și accesoriile sale.

Stil de semnătură: Michael Kors este cunoscut pentru modelele sale moderne, atemporale și sofisticate.

Brandul prezintă adesea linii curate, materiale de înaltă calitate și o combinație de elemente clasice și contemporane.

Lux accesibil: În timp ce produsele Michael Kors sunt considerate articole de lux, acestea sunt adesea mai accesibile în comparație cu alte mărci de designer de ultimă generație, făcându-le accesibile pentru o gamă mai largă de consumatori.

Logo: Logo-ul Michael Kors este un design simplu, dar emblematic, care prezintă numele mărcii cu litere mari.

Este adesea prezentat în mod proeminent pe produsele lor, în special pe genți și accesorii.

Prezență globală: Michael Kors are o prezență globală cu buticuri și magazine în orașele mari din întreaga lume.

Pe lângă magazinele sale fizice, marca își vinde produsele și prin site-ul său web și în magazine universale de ultimă generație.

Extindere: Brandul și-a extins oferta de-a lungul anilor pentru a include nu numai modă, ci și accesorii, ochelari și parfumuri.

Această diversificare a contribuit la succesul său.

Lux accesibil: În timp ce produsele Michael Kors sunt considerate articole de lux, acestea sunt adesea mai accesibile în comparație cu alte mărci de designer de ultimă generație, făcându-le accesibile pentru o gamă mai largă de consumatori.