Jacheta Ellesse1-10 din 400 rezultate

Pino ski jacket

Pino ski jacket

389.99 Lei
Kiky ski jacket

Kiky ski jacket

499.99 Lei
Lego ski jacket

Lego ski jacket

389.99 Lei
Lora ski jacket

Lora ski jacket

297.99 Lei
Nora ski jacket

Nora ski jacket

749.99 Lei
Lina ski jacket

Lina ski jacket

243.99 Lei
Gigi ski jacket

Gigi ski jacket

649.99 Lei
Lola ski jacket

Lola ski jacket

399.99 Lei
Lena ski jacket

Lena ski jacket

469.99 Lei
Leon ski jacket

Leon ski jacket

609.99 Lei
Nek ski jacket

Nek ski jacket

222.99 Lei
Nino ski jacket

Nino ski jacket

599.99 Lei
Luca ski jacket

Luca ski jacket

319.99 Lei
Noa ski jacket

Noa ski jacket

247.99 Lei

Despre Ellesse

Ellesse este un brand italian de îmbrăcăminte sport, cunoscut pentru logo-ul său distinctiv și pentru contribuțiile sale la lumea îmbrăcămintei sport și a modei.

Brandul a fost fondat în 1959 de Leonardo Servadio și are sediul în Perugia, Italia.

Ellesse combină funcționalitatea îmbrăcămintei sport cu o estetică elegantă și retro.

Aspectele cheie ale mărcii Ellesse includ: 1.

Imbracaminte sport: Ellesse a castigat initial popularitate pentru imbracamintea de tenis si imbracamintea de schi.

Modelele de îmbrăcăminte sport ale mărcii încorporează adesea linii curate, culori îndrăznețe și logo-ul semnăturii cu jumătate de minge.

Modă: De-a lungul anilor, Ellesse a depășit îmbrăcămintea sport tradițională și a devenit un brand de modă, oferind o gamă largă de îmbrăcăminte casual, inclusiv tricouri, jachete, hanorace și multe altele.

Încălțăminte: Ellesse produce și pantofi sport și adidași, reflectând adesea stilul retro și sportiv al mărcii.

Estetică retro: desenele lui Ellesse se inspiră adesea din anii 1980 și au o estetică retro distinctă.

Piesele brandului sunt recunoscute prin aspectul lor clasic și iconic.

Ellesse are o prezență puternică în lumea îmbrăcămintei sport și a modei și este apreciată pentru capacitatea sa de a îmbina funcționalitatea cu stilul.

Produsele lor sunt disponibile prin diverși retaileri și puncte de vânzare online, făcându-le accesibile unei game largi de consumatori.

Brandul a fost asociat cu sportivi și celebrități, contribuind la popularitatea sa atât în cercurile sportive, cât și în cele ale modei.