Ochelari de soare Michael Kors5-10 din 400 rezultate

Mk6006 315994

Mk6006 315994

675.00 Lei
Mk1010 11047v

Mk1010 11047v

725.00 Lei
Mk5004 112494

Mk5004 112494

595.00 Lei
Mk2019 311413

Mk2019 311413

995.00 Lei
Mk2019 302613

Mk2019 302613

995.00 Lei
Mk5004 1024f6

Mk5004 1024f6

595.00 Lei
Mk2023 31667p

Mk2023 31667p

525.00 Lei
Mk1012 11104x

Mk1012 11104x

725.00 Lei
Mk6006 3014r1

Mk6006 3014r1

675.00 Lei
Mk6019 3053r1

Mk6019 3053r1

595.00 Lei
Mk6029 31085m

Mk6029 31085m

775.00 Lei
Mk5004 10146q

Mk5004 10146q

595.00 Lei
Mk1005 1057r5

Mk1005 1057r5

925.00 Lei

Despre Michael Kors

Michael Kors este un brand de modă american bine-cunoscut care este specializat în proiectarea și fabricarea unei game largi de produse de modă de lux, inclusiv îmbrăcăminte, accesorii și încălțăminte.

Brandul a fost fondat de designerul de modă american Michael Kors în 1981.

Iată câteva puncte cheie despre brandul Michael Kors: 1.

Fondator: Michael Kors, fondatorul mărcii, este un designer de modă proeminent, cunoscut pentru designurile sale clasice și contemporane.

Gama de produse: Michael Kors oferă o varietate de produse de modă, inclusiv îmbrăcăminte gata de îmbrăcăminte pentru femei și bărbați, genți de mână, pantofi, accesorii și parfumuri.

Marca este populară în special pentru gențile și accesoriile sale.

Stil de semnătură: Michael Kors este cunoscut pentru modelele sale moderne, atemporale și sofisticate.

Brandul prezintă adesea linii curate, materiale de înaltă calitate și o combinație de elemente clasice și contemporane.

Lux accesibil: În timp ce produsele Michael Kors sunt considerate articole de lux, acestea sunt adesea mai accesibile în comparație cu alte mărci de designer de ultimă generație, făcându-le accesibile pentru o gamă mai largă de consumatori.

Logo: Logo-ul Michael Kors este un design simplu, dar emblematic, care prezintă numele mărcii cu litere mari.

Este adesea prezentat în mod proeminent pe produsele lor, în special pe genți și accesorii.

Prezență globală: Michael Kors are o prezență globală cu buticuri și magazine în orașele mari din întreaga lume.

Pe lângă magazinele sale fizice, marca își vinde produsele și prin site-ul său web și în magazine universale de ultimă generație.

Extindere: Brandul și-a extins oferta de-a lungul anilor pentru a include nu numai modă, ci și accesorii, ochelari și parfumuri.

Această diversificare a contribuit la succesul său.

Lux accesibil: În timp ce produsele Michael Kors sunt considerate articole de lux, acestea sunt adesea mai accesibile în comparație cu alte mărci de designer de ultimă generație, făcându-le accesibile pentru o gamă mai largă de consumatori.