Bijuterii Michael Kors5-10 din 400 rezultate

Mkj5301710

Mkj5301710

360.00 Lei
Blush barrel 52

Blush barrel 52

675.00 Lei
Colort-block 57

Colort-block 57

360.00 Lei
Brilliance 55

Brilliance 55

675.00 Lei
Mkj4922791

Mkj4922791

675.00 Lei
Brilliance 57

Brilliance 57

595.00 Lei
Brilliance

Brilliance

360.00 Lei
Mkj4332791 55

Mkj4332791 55

450.00 Lei
Mkj4797710

Mkj4797710

595.00 Lei
Mkj3311710

Mkj3311710

595.00 Lei
Mkj4814710 57

Mkj4814710 57

545.00 Lei
Mkj4814710 55

Mkj4814710 55

545.00 Lei
Mkj4136040 55

Mkj4136040 55

360.00 Lei

Despre Michael Kors

Michael Kors este un brand de modă american bine-cunoscut care este specializat în proiectarea și fabricarea unei game largi de produse de modă de lux, inclusiv îmbrăcăminte, accesorii și încălțăminte.

Brandul a fost fondat de designerul de modă american Michael Kors în 1981.

Iată câteva puncte cheie despre brandul Michael Kors: 1.

Fondator: Michael Kors, fondatorul mărcii, este un designer de modă proeminent, cunoscut pentru designurile sale clasice și contemporane.

Gama de produse: Michael Kors oferă o varietate de produse de modă, inclusiv îmbrăcăminte gata de îmbrăcăminte pentru femei și bărbați, genți de mână, pantofi, accesorii și parfumuri.

Marca este populară în special pentru gențile și accesoriile sale.

Stil de semnătură: Michael Kors este cunoscut pentru modelele sale moderne, atemporale și sofisticate.

Brandul prezintă adesea linii curate, materiale de înaltă calitate și o combinație de elemente clasice și contemporane.

Lux accesibil: În timp ce produsele Michael Kors sunt considerate articole de lux, acestea sunt adesea mai accesibile în comparație cu alte mărci de designer de ultimă generație, făcându-le accesibile pentru o gamă mai largă de consumatori.

Logo: Logo-ul Michael Kors este un design simplu, dar emblematic, care prezintă numele mărcii cu litere mari.

Este adesea prezentat în mod proeminent pe produsele lor, în special pe genți și accesorii.

Prezență globală: Michael Kors are o prezență globală cu buticuri și magazine în orașele mari din întreaga lume.

Pe lângă magazinele sale fizice, marca își vinde produsele și prin site-ul său web și în magazine universale de ultimă generație.

Extindere: Brandul și-a extins oferta de-a lungul anilor pentru a include nu numai modă, ci și accesorii, ochelari și parfumuri.

Această diversificare a contribuit la succesul său.

Lux accesibil: În timp ce produsele Michael Kors sunt considerate articole de lux, acestea sunt adesea mai accesibile în comparație cu alte mărci de designer de ultimă generație, făcându-le accesibile pentru o gamă mai largă de consumatori.